søndag 29. juni 2008

Søndagsturen!

Jeg har egentlig tenkt å la bildene tale for seg denne gangen... Vil bare si at jeg ELSKER å være på Folkemuseet, jeg blir aldri lei...
Håper dere liker bildene...

Fra Stavkirken...


En liten herlig detalj...
Det var jammen sans for interiør og dekor før også!


Nok en liten detalj. Se de herlige fargene, da!


Mer...


Og til slutt min favorittplass - Gamlebyen!
Rett oppi gata var vi innom småbebyggelsen, der fikk vi nystekt brød (gjort på gamlemåten) med rabarbrasyltetøy OG kjelekokt kaffe med masse grut i... Jeg var skikkelig LYKKELIG der!

1 kommentar:

fru vims sa...

ser ut som dere har hat en herlig søndag! :)

Vi var hos svigers i dag, og der var lille nevøen vår på 3.5 år også. Så i dag har vi leka i sandkasse og huska. Alltid like moro :) Jeg merka at jeg tok litt styringa i sandkassa, lagde flotte hus med veranda og takstein, til og med en liten vedhaug inntil veggen. Lillegutteb syntes ikke slike detaljer var like moro, og kjørte over det hele med lastebilen sin. hehe


ønsker deg ei fin uke

klem

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...