torsdag 20. mars 2008

Sommerklær...


(Bilde : H&M)
Jupp. I've been out shopping - again! For å feire at påskeferien endelig startet igår, så var prinsessen og jeg ute og shoppet litt etter jobben... Det er jo så merkelig at man "glemmer" hva man har av sommerklær fra år til år, er det ikke? Vi satte kursen innom H&M - men visst kan man handle alt jeg fant i butikken på nett også...
Først så ble det denne blusen. Supernydelig og myk - sååå deilig å ha på! Min ble i beige...
Bluse - pris : 149,-
Armbånd - pris : 49,50

(Foto : H&M)
Så ble det denne hvite highwater buksen - flott passform til meg!
Bukse - pris : 198,-
(Foto : H&M)
Så ble det denne deilige bomullsbuksen... Kan brettes opp så den blir en kort cargo bukse. Helt perfekt til å reise i. Komfortabel og god.
Bukse - pris : 198,-
Og til slutt ble det et solpudder... Man må jo ha litt touch-up av brunfargen man håper å få i løpet av ferien, eller hva?
Solpudder - pris : 49,50

7 kommentarer:

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Ha ha var det din blogg detta!!
Såg i Anna Stinas blogg att du skrev från Vallerud & blev nyfiken *hi hi*

Den var verkligen läcker denna bloggen.

Glad Påsk

-Sessan

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Ha ha tror du att du blir kvitt mig da!?

Länkar dig om det är ok?

Jaså din pappa har fibromyalgi, inte lika vanligt på män som kvinnor har jag hört, men vet inte om det är sant.
Det är vel som med adhd, man trodde det oftast var gutter men vi jenter har det nästan lika ofta fast inte lika synligt.

Klems

Bo med Lena sa...

Jepp, jeg skal løpe og kjøpe medisinskapet så fort butikkene er åpne igjen. Veldig grei pris også!

Så masse fint du har shoppet da! Virkelig fornyet sommergarderoben:) Så deilig. Det skal jeg også gjøre snart. Tror det blir nettshopping..:)

Klarafina sa...

Hei!
Deilig å ha vår i vente og kunne ta på seg litt lettere klær og sko. Har kikket innom din Scrap blogg. Det ser så morsomt ut men innser min begrensning i tid. Har allerede en hobby som tar all min tid. Jeg får holde meg till symaskinen, og håpe på at jeg får lest en bok i ny og ne.

Fru Fjeldhammer sa...

Nå blir du så fin ,Lena!! Hils lillesnuppa...

Anita sa...

Den buksa likte jeg kjempe godt og så den toppen som er til den hvite buksen!! Vil ha!! Tror jeg må ta en tur på HM jeg også når snøstormen har lagt seg;o)! KLem Anita

Miamor sa...

Det var jo utrolig billig,, da må man jo bare : ) Koslig å myse på bloggen din! Jeg er ganske ny med egen blogg, men har sniktitta på blogger lenge. Det er så inspirerende å ha denne verden her tilgjengelig !

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...