tirsdag 18. mars 2008

Ny parfyme!

Siden det unektelig nærmer seg avreise for ferien for oss her i huset - så benytter jeg sjansen til å pre-shoppe litt før jeg drar... Og hva er vel ikke mer herlig enn å sitte og glane på Tax-free katalogen som kommer i postkassen etpar uker før man drar? Jeg får stjerner i øynene hver gang jeg ser konvolutten, jeg...
Litt parfyme må man jo ha - eller hva??? (Selv om man i skrivende stund muligens har kanskje 5-6 forskjellige stående der ute på badet...)
Jeg har da kommet frem til denne :

(Bilde : MyTravelAirshop.no)
Euphoria Blossom er en duft inspirert av den storslåtte mystikken som omgir en blomst like før den springer ut ? En frisk, forførende duft som skjerper sansene med et hjerte av hvit orkidé, lotus, duggfriske blomster og lette, friske fruktnyanser. Pris : 390,- (520,-)

4 kommentarer:

Vanilladreams and humblebees sa...

mums... åh vad den låter god den parfymen! :)

Vanilladreams and humblebees sa...

Glad påsk! ---<-@

Kramar!

Klarafina sa...

Hei!
Takk for koselig kommentar på min blogg. Klart du får linke til meg. Jeg linker til deg også. Her var jo masse fint å se på.
Likte formen på parfymeflasken. Jeg har brukt forskjellige Donna Karan i mange år. Kanskje på tide å fornye seg?

Olstad sa...

Takk for hyggelige hilsner og god tur til Thailand det høres utrolig deilig ut.

Her er fortsatt snø og elendighet men vi har jo FRI!!!!!!!!!!!inn i evigheten så det er utrolig godt.

Ha det godt.

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...