mandag 24. mars 2008

Mer ting til prinsessen...


Siden vi snart skal ut og fly - i 12 1/2 time, faktisk - så må det jo noe til for å underholde prinsessen... Hun har fått denne fine DVD'en, som jeg håper skal holde henne opptatt en stund. Alt med prinsesser og feer og engler og slikt - DET faller i smak! Så da satser vi på at denne, sammen med noen flere dvd'er, skal kunne holde lilleprinsessen i ro i noen timer. Jeg vet at nettopp denne dvd'en har noen skjulte spill også...

Og mens jeg lette rundt etter noe spennende - så kom jeg over denne søte dansematten med dvd... DET hadde nok gjort susen her hjemme, for det morsomste om dagen er nemlig å danse (les herme) etter det hun ser på tv'en... Hele herligheten koster $34.99 - men må så langt jeg kan se bestilles fra utlandet. Kommer man seg under grensa for å betale toll, mon tro... Jeg vet jo at den er å 200 NOK.

Til slutt sa hun selv at hun ville ha dette... *ler*
Nå er det egentlig ganske greit at vi bor på en plass med en ikke så altfor stor balkong, så nettopp dette kjøpet blir det dessverre ikke plass til. Men det hadde nå vært kos å ha, for jeg syntes egentlig det var ganske så råååssa og rett så søtt, jeg da!
Pris: $34.99
Jeg har vært hos Etoys og funnet mye spennende....

1 kommentar:

Fru Fjeldhammer sa...

de to stoelne og det borde med parasoll får du kjøpt på toysRus, ikke så ille pris.. men det varer ikke mer enn en sommer.. skikkelig dårlig kvalitet..
Mye fint du finner, Lena. du må jo nesten ha med deg en tom koffort når du reiser!!
klem

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...