mandag 10. mars 2008

Eva Solo


Jeg har lenge vært en stor fan av produktene fra Eva Solo. De er så stilrene og vakre i fasongen! Jeg har nå vært på hjemmesiden - EvaSolo - og anbefaler dere å ta en titt der... Sååå mye fint man får lyst på! Det første som fanget blikket mitt denne gangen, var en stilig mikrofiberklut som kan stå stående! Hvor mye mer dekorativt er ikke den på kjøkkenet enn de vanlige vaskeklutene som ligger rundt, over eller i oppvaskkummen? Jeg har i allefall denne på ønskelisten min!


Så var det denne herligheten, da... En stilren og flott hvitløkspresse (det ser jo nesten ikke slik ut!) som har fått flere utmerkelser for form og utseende! Er den ikke lekker?
Til slutt så er det vannkaraffel i "dykkerdress" - nå i nye flotte farger - som ønskes inn her i mitt kjøkken! En aldri så liten fargeklatt hadde gjort susen, tror jeg. Nemlig.

2 kommentarer:

♥ H@rmoni ♥ sa...

Masse lekkert fra Eva Solo, ja!
De vaskeklutene så jo genial ut, og den hvitløkspressen var skikkelig flott.
Så du spurte ang spilling av musikk på bloggene. Jeg syns det kan være greit med litt rolig musikk, men hadde nok vært litt anstregende hvis alle hadde hatt det. (Men det går jo an å skru av lyden, også da!)
Ha en fin uke! :O)

Verkstedet sa...

så stilig!!! ikke set de før, godt tips, takk:)
så fine kort du lager!!!!
gøy å titte innom.
ha en fin uke videre.
hilsen fra såta

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...