lørdag 22. mars 2008

En bukett roser!


Se på den nydelige rosen jeg fikk igår! Den kom i godt følge av flere - i en herlig bukett med disse vakre, tendre vekstene... Roser er noe av det vakreste jeg vet av blomster, og når de i tillegg har denne fargen, ja - da er jeg solgt. "Beklageligvis" kom de ikke fra en potensiell beiler, men fra en av mine beste venninner. Det var nemlig et lite jentelag i heimen igår kveld... Vi hadde det så koselig, så!
Jeg syntes forøvrig at blomstene var så nydelige at jeg likesågreit laget meg en liten header av dem, jeg...

5 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Heldiggris de var virkelig flotte!
kos deg i kveld
klem

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Headern var VACKER & enkelt bilder var ännu vackrare!!
Jag älskar roser som har lite lime i tillägg till annen farge *OMG*

Så koseligt med jentelag!!

Njut resten av påsken

Drømmen om en eplehage sa...

For noen flotte roser du har fått!
De passet godt til blogg"logo" synes jeg :)
Har du speilreflekskamera? Bildene dine blir så fine...
Har lagt inn ønske om det, men det er noen måneder til bursdag enda :-/

Håper du har en fin påske videre og bare vent, plutselig står det en beiler der når du minst aner det ;)

Påskeklem.

Fru Fjeldhammer sa...

;0)

Klarafina sa...

Utrolig vakre roser! Min favorittrose!
Så koselig at du liker mine oppskrifter.

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...