onsdag 19. mars 2008

Inspirasjon til barnerommet...


(Foto : Vita Rummet)
Mens kaffen nytes i koppen før jeg skal på jobb nå siste dag før påskeferien setter inn, så sitter jeg og leter etter ting til barnerommet. Jeg er nemlig svanger... Altså - med planer om å pusse prinsesserommet opp fra topp til tå - og ikke med barn! Det er forsåvidt ikke så ille slik det er, fargemessig, men brystningspanel føler jeg er litt passé... Og det for lenge siden! Dessuten har den panelen en liten "hyllekant" på toppen og det skal jeg love er et fristende sted for en liten prinsesse på fire å rydde bort saker og ting... So it's got to go!

(Foto : Vita Rummet)
Aller først måtte jeg bare legge inn dette bildet av denne herlige pirat-serien! Nå er jo ikke det helt aktuelt for oss, for da hadde min RÅÅSSSA prinsesse sikkert gått i fistel - men det kan jo tenkes at noen av dere der ute har en liten prins??? Bildene er hentet fra VitaRummet - hvor det er verdt å ta titten inn! Masse flott, og ikke minst - masse inspirasjon å hente!

(Foto : Vita Rummet)
Kunne jo ikke avslutte uten å ha et lite innslag til med litt rosa i... Herlige pledd, myke deilige håndkler - og til sist en god, myk kanin som bare leeengter etter en liten armkrok å ligge i.

3 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

næ, så spennende!! Det er jo så mye lekkert til barnerommene...

Ann Helen sa...

Så fine barnerom! Morsomste rom å pusse opp, synes jeg:) Fin blogg du har også!

mali-mo sa...

Kjempefint barneinspirasjonsinnlegg (puh langt ord) :) Her er rommet til prinsessen ferdig opppusset, nå går det mer i stashing. Foreløbig er det hvitt, men om noen år har hun vel fått det rosa tenker jeg...er ikke det alle jenters favoritt?

God påske!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...