onsdag 27. oktober 2010

Mina gyldna skoooor...


Neida - jeg har ingen gyldne skooor enda. Har bare vært innom den danske nettsiden Larveføtter (Larvefoedder) og siklet litt... Der har de jammen mye fint, altså! Virkelig verdt å ta en titt!!!

Og for å svare på spørsmål om jeg fremdeles har holdt stilen etter forrige innlegg - så har jeg vel egentlig det. Det ble i grunnen ikke den altfor store forandringen. Håret fikk seg jo en omgang, og jeg har ikke hatt så langt hår etter det. Men sprek i klesveien har jeg vel sånn alltid vært, tror jeg... Håper det i allefall! Og sminke meg - det gjør jeg jo også til daglig, så det var heller ikke no' nytt. Men MORO var det!

2 kommentarer:

Ida sa...

Knalltøffe sko da! Likte spesiellt de øverste! Klem fra Ida

Frøken Englefjes sa...

Jeg sier bare OJ til forrige innlegg! Men sånn menn vil vi vel ikke ha, vil vi vel?

Og sølvskoene hadde jeg likt å ha! jeg elsker jo sølv!!!!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...