søndag 17. oktober 2010

40-års bryllupsdag!


Idag er det 40 år siden verdens beste MamPap giftet seg!!!
Jeg er så heldig som har foreldre som fremdeles er gift og holder sammen som erteris. Dit den ene går, går den andre - de kan ikke være hverandre foruten... *sukk*
Jeg er så glad i dere begge to - tusen tusen takk for at det ble nettopp MEG som fikk dere som foreldre!

GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN!

Jeg gleder meg til senere idag, da skal vi kose oss litt ekstra!

PS - dere får bare bli litt gærne på meg for at jeg har postet bilde på bloggen min...

3 kommentarer:

Virre sa...

Så søte de var :) Og er det helt sikkert enda også! Ikke alle forunt å ha foreldre som har holdt sammen i tykt og tynt i så mange år nei! Håper dere får en strålende feiring sammen :)

Anja Holt sa...

Herlig bilde, jeg elsker brudebilder uansett alder! Kos dere masse i dag!

Fru Fjeldhammer sa...

grattis...
24 oktober er det mine foreldre som har 40 års bryllupsdag!

Kos dere..
klem

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...