fredag 1. oktober 2010

iPhone4 & fre'ddan!



Det er fre'dda igjen! Hipp hurra! Synes ukene stort sett består av mandager og fredager, jeg... Eller søndagskvelder, men de skal vi ikke snakke om...

Idag kommer noen gode venner på besøk - og det blir såklart servering av noe som kommer til å varme kroppen. Nå som kuldegradene har begynt å sette inn, så er det stort behov for det!

Men altså,- det jeg er lykkelig for idag - er min nyinnkjøpte mobiltelefoooooon! Smalt til igår og kjøpte meg en iPhone 4 - og så langt må jeg si meg fornøyd med kjøpet! (Vel, ingen har ringt meg enda - så jeg vet ikke engang hvilken ringetone jeg har - men det finner man fort nok ut av!) Den er i allefall strømlinjeformet og fin. Og jeg jobber med å laste inn all musikken min på den, slik at jeg til slutt får kjøpt meg en stilig dockingstasjon til den. Musikkanlegget jeg har idag kan vel kategoriseres under F for Fossilt... Så jeg gleder meg til å finne mer ut av mobilen min!!!

Ønsker dere alle en fortreffelig kommende helg - husk å ta godt vare på hverandre!!!

2 kommentarer:

Anja Holt sa...

Gratulerer med telefon! Jeg har også iPhone, dog den eldre modellen, men jeg elsker den så høyt som man kan elske en teknisk ting!

Lene sa...

Grattis med iPhone.

Jeg har også iPhone, den gamle. Den er alfa omega, spesielt for surfing på bussen til og fra jobb... ;-)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...