lørdag 9. oktober 2010

JULA nærmer seg!


Bilde : MarthaSteward.com

God morgen, godtfolk!
Det er vel egentlig ingen hemmelighet for noen - at JULA nærmer seg??? Jeg vet at sommeren såvidt er over (hvilken sommer???), og at det kanskje er i tidligste laget - men jeg sier i år som i fjor : jeg skal ikke stresse og jeg skal være ute i god tid!!!
Jeg hater fremdele stresset som legger seg som en klump i magen - over alt man bare skal ha gjort og burde ha gjort til denne høytiden som skal være så koselig. Ikke det, i år blir det knapt jul. Sånn på kalenderen i allefall. Det er litt stusselig, vi ønsker jo alle å ha mest mulig julefri, ikke sant?
Men altså : nå har jeg begynt. Å tenke på jul. Og jeg har tatt turen innom siden til hu Martha! <---- link
Og det burde dere andre julegale jenter gjøre også - for der er den jaggu godt igang. Kanskje litt veeel mye, så dere som foreløbig er litt anti-jul bør holde dere unna! Og der inne fant jeg et tips til supersøte og enkle julekort! For så enkelt kan det gjøres - med bruk av knapper i forskjellige størrelser! Da tryller man frem de søteste snømenn... Denne idéen kommer nok til å snikes med hos meg...

Ønsker alle bloggiser en fortreffelig helg!

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Jeg kan med glede meddele at jeg har kjøpt to julegaver i dag, eller halve julegaver da. Og jeg er dessuten i gang med planlegging av de julegavene som skal lages. Om jeg begynner nå så kan jeg kose meg med juleforberedelsene, for plutselig er vi høytiden der.

Tone Yvonne sa...

Alltid godt å begynne tidlig med planene om å begynne tidlig ;O) Jeg gjør det hvert år, men de siste to årene har det gått så som så, har stadig hatt eksamen rett før jul ;O)

I år er håpet større, men nå har jeg akkurat begynt i ny jobb og den tar jo litt tid, så nå går jeg å lurer på om vi bare skal forskyve min yndlingshøytid til neste år, siden den likevel er så kort i år ;O) hahahahahahaha (slår nok ikke an hjemme er jeg redd)

Ønsker deg en riktig god søndagskveld!!

klem :O)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...