søndag 31. oktober 2010

Happy Halloween!


Søndag og Halloween.
Stilling av klokker og trekning av bloggcandy.
Jammen er det mye som skal skje på en flott dag!

Søndag, ja. Her våknet man faktisk ikke så ille tidlig - med stilling av klokken så ble den bare 07:00, og det er ikke ille i denne heimen! *ler* Så man har da allerede fått mye ut av dagen - og mer skal det bli! Om en liten snau time, så raser vi ut av døren - da er det SATS Energy som står for tur! Og etter det så lurer jeg faktisk på om vi skal gå på litt skattejakt med litt Geocaching. Må jo benytte det fantastiske været - når det endelig ikke regner!!! Så vi får se om vi ikke finner en skatt idag eller to...
Litt senere på ettermiddagen skal snuppelille gå Knask eller Knep med jentene i gå-gruppen - og det blir såklart også en høydare! Morsan skal være med, for anledningen atter en gang utkledd som søt Playboy-bunny.... *fnis*

Og så da : trekning av blogcandy! Dersom du allerede ikke har meldt deg på - så fort deg inn og gjør det her : LEKRE HANSKES SKAL VINNES! <----- trykkbar link!

Sånn bortsett fra det - så tror jeg at vi skal ta det heeelt med ro. Moahahahaha. Særlig!

Happy Halloween alle sammen!


4 kommentarer:

Supersnuppa sa...

Haha, playboy-Bunny! Skremmende ja!

Knask eller knep-runde er vel obligatorisk for de fleste i dag. Ser fram til å tenne lykter og sminke en søt liten heks i kveld, ja:-)

Kos dere ute i naturen, her blåser det ille mye. Supermannen er ute på jakt i noen timer, mens jeg sitter og retter samfunnsfagprøver. Ja, det er vel det det kalles, det jeg holder på med nå:-)

Ha en superfin og skremmende aften!

Anja Holt sa...

Jeg skal straks kle meg ut jeg også. Mor synes det er like stas som de små, tror jeg? Men ikke playboy her i gården, mer enn skummel grevinne?

Anja Holt sa...

Skulle vi ikke trekke i dag???

unalaluna-design sa...

Hei:-)
Så gøy at du var innom bloggen min:-)
Ekstra gøy var det jo at du er den ENESTE som har skjønt budskapet i MO-HO vottene:-) I hverfall den enste som har turt å legge igjen en kommentar da (utenom min gode venninne med bloggen Småtingene, som var forhåndsinformert)hehe. SÅ bra:-) Håper du kommer innom igjen. Legger meg til hos deg, mye fint å følge med på:-)

Fortsatt fin dag.

Nina:-)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...