lørdag 31. mai 2008

Så glad, så glad!

Jeg er bare så glad, så glad for denne deilige varmen vi har over oss akkurat nå! I skyggen - under seilet mitt - så sier gradestokken 31 grader når klokken er 18.30! Det er bare så digg! Jeg elsker det faktum at man kan ha på seg mye mindre klær, gå ut uten sko, og ikke minst - kjenne solen steike på bar hud! Jeg simpelten bare DIGGER denne årstiden! Jo varmere, jo bedre sier jeg - mens andre igjen klager på varmen. Kan ikke klage når vi hadde snø for fjorten dager siden, sier jeg da... Nemlig.

Det ble ikkenoe shopping på meg idag. Bortsett fra de matvarene jeg skulle ha, da! Må sette litt på bremsen når det gjelder innkjøp, for det er litt magert med kronasj om dagen. Jeg er dessverre en av de som ikke har en pengebinge hvor kronene kommer fra... Haha. Har sett etter en sugar-daddy nå ganske lenge, men jeg er jo så kresen - så det får jeg bare slå ifra meg. *fnis* Men effektiv har jeg jammen vært idag også! Jeg har ommøblert rommet til lillesnuppa, kastet ut litt og fått mye bedre plass der inne. Jeg tror jeg er inne i en "flow" om dagen, for jeg har virkelig fått ånden over meg! (Tenker faktisk også på å bli med på det lokale treningssenteret - pjuh!) Jeg skjønner ikke helt hvor all energien kommer fra, for jeg er trøtt som en strømpe når jeg legger meg og ikke mindre trøtt om morgenen. Men så lenge energien er på topp i løpet av dagen, så er det virkelig det som teller!

Det blir nok en koselig aften på balkongen idag også - det er bare å nyte så lenge dagene tillater det! Man kan alltids sitte inne når regnet kommer! Kan jo nevne at ifjor brukte jeg balkongen muligens tre-fire ganger totalt. Det sier litt om det været vi hadde her i fjor...

Nå vil snupsi perle litt, så da sier mor seg ferdig her for i kveld. Ha en fortreffelig aften alle sammen!

5 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Så stemningsfullt du hadde det i går kveld. Og ja dette deilige sommerværet . Må bare nyte det til det fulle:=)

Kos deg i kveld.

tinemor sa...

Ja, vi må nyte hver en stråle. ommeren i fjor var elendig!!
Masse hygge og koz sender jeg til deg!

Anna Lisa sa...

Ja man må være fornuftig iblandt og si stopp når det gjeld shopping...Det burde eg iallefall..hehe...
Bra du kosa deg og nyter sommaren. Det har eg også gjort i dag. Fått litt fregner og brunfarge. Så nå er eg klar for fødeavdelinga neste!!hehe...jaja...vi får bare håpe :)
Ønska deg ein herlig kveld!!
Klem

home 4us sa...

Kjempekoselig! Ja hva er vel bedre enn rødvin, levende lys og et interiørblad?? Ikke mange ting..
Vi har hatt noen nydelige dager her nord på også, nyter det i lange baner.

Anna Lisa sa...

God morgen:)
Tenkte eg skulle bare svare på spørsmålet ditt ang terminen min... Eg har faktisk termin imorgå, 2 juni :)
Så nå er det bare å vente...
Ha en fin søndag!!
Klem

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...