onsdag 21. mai 2008

Onsdag allerede!

Kjære bloggvenner - raser uken like fort avsted for dere som for meg???
Jeg fatter rett og slett ikke hvor tiden blir av, det var da ikke slik før??? Synes ikke før man nettopp har startet på en ny uke, så er det jammen nesten snart helg igjen. Bare for at den også med en gang er over... Jeg synes det er bittelitt problematisk med å gripe dagen og leve i nuet - når tiden går så innmari fort. Man rekker jo knapt å få tak i den? Et lite hjertesukk fra meg, bare... Ønsker meg så inderlig en ekstra dag i uken, slik at jeg kanskje får tid til litt mer?

For de som er interessert i å se på noen bilder fra harryturen vår - så ligger de ute på Reisejournalen! Vi hadde en toppers tur! Flott vær, men litt kaldt, super båtoverfart med diggers mat og en fin busstur med litt inneklemt shopping. Ble ikke så mye shopping, for vi hadde litt liten tid - dessuten skal jeg på tur til helgen og da er det noen shoppinggale damer som skal dra!!! ;o)

Så har jeg fått en utfordring fra FruFjeldhammer...
Skal visst svare på noen spørsmål om meg selv. Here goes :

Hvilke tre navn går du under:
1. "Mamma'n min..."
2. Gullers
3. Nutta

Nevn tre ting som skremmer deg:
1. Skrekkfilmer - ikke slike teite, men de realistiske. Derfor har jeg sluttet å se på slike, jeg!
2. Mørket. Er skikkelig mørkredd.
3. Jeg tenker faktisk litt på hva som ville skjedd dersom noe plutselig skjedde meg meg. Jeg er jo helt alene med datteren min, det er jo bare henne og meg... Jeg vet jo at ting garantert ville ordnet seg, men det hender at slike teite tanker deiser ned i hodet mitt... Dessuten er jeg fryktelig redd for at noe skal skje familien min.

Nevn tre ting du helst/ofte har på deg:
1. Klær
2. Kontaktlinser
3. Smilet mitt...

Tre sannheter om deg selv:
1. Økonomisk - tro det eller ei! ;o)
2. Reisegal supermamma
3. Organisator, men fryktelig vimsete...

Tre ting du gjerne vil ha:
1. En oppegående MANN!!! Dersom noen kjenner en, så er jeg åpen for forslag!
2. Litt action, kanskje??? *ler* Og en stor sekk med penger...
3. Krig og fred og sånn... Helst fred, da. Jeg er nemlig ganske blånn... Haha.

Så var det å sende denne utfordringen videre da...
Jeg sender den til :

1. Fjellrosa
2. Mali-mo
3. Frk.Englefjes


6 kommentarer:

Drømmen om en eplehage sa...

Gode svar!

Tid ja, det er noen man kan skrive om det... Guri så mye tid jeg kunne fylle om jeg fikk litt mer!


Det ligger en award til deg i bloggen min;)

Klem

fru vims sa...

dagene raser avgårde her også... snart er jo onsdagen over...å da er det helga igjen...

mannen og jeg dro en tur til nordbysenteret i dag...vi bor ikke å langt fra grensa, så det tar bare 25 min å kjøre dit. er ikke like stas som med ferge og buss. :)

Villa Luftslottet sa...

He he , så festlig svart:)
Skal si fra om det dukker opp en kjekkas,he he, går ut i fra at du vil ha en skikkelig mannemann, som er både handy, intelligent, empatisk, og morsom;) Lo godt:D

Frøken Englefjes sa...

så gøy!
selvsagt tar jeg utfordringen.

jeg prøver å spise mye fisk, men går litt tom for ideer så kom gjerne med idder til meg også:)

jeg sitter nedgravd i eksamen, så det er derfor jeg ikke er så på hugget her inne nå i ukene fremover...

ha en fortsatt fin og kjapp! uke...

Anitas hus sa...

Gjett om jeg kjenner meg igjen ja. Jeg ønsker meg flere timer i døgnet! Denne tiden av året skal alt skje på en gang, gleder meg til ferie...
Ha en god natt!
Klem:O)

Livy sa...

Heisann!
Ja tiden flyr avsted! Fine bilder fra Strømstad turen!

Ønsker deg en fin helg!
*klem*

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...