lørdag 3. mai 2008

Allerede lørdag!


God lørdags formiddag, mine bloggvenner!
Da var det jammen blitt lørdag allerede, gitt... Og tro det eller ei, men nå har regnet forsvunnet - og solen skinner fra en klar blå himmel! Jeg sitter her og lurer på om det er noe loppis i nærheten, for jeg har så lyst å gå rundt å myse litt! Men så kommer jeg jo på at det kanskje er litt dumt, siden lommeboka er fullstendig TOM. For det kan jo tenkes at det dukker opp noe som jeg overhodet ikke klarer å leve foruten. Så da får jeg bare holde meg i trøya... *ler*
Det er jo ike det at jeg ikke har noe å gjøre her i dag, da! For siden solen skinner, så innebærer det jo at balkongen min kanskje tørker. Og DA kan jeg jo olje den, slik at jeg får det unnagjort! Og så kan jeg jo få plantet Tagetesene mine i balkongkassen min... Satset på en litt mer hardfør plante i år - for i fjor så regnet Margerittene mine vekk. De druknet rett og slett... men i år skal alt bli så mye bedre - det skal nesten ikke regne overhodet, eller hva???
Vel, her er det bare så sette fart! Frokost med kaffe er inntatt og vi er klare for å starte dagen! Bryllupsgave skal avleveres og familie skal også treffes!

Nyt dagen alle sammen! Den kommer ikke tilbake!

4 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Endelig godt med litt sol igjen altså... og i dag har den varmet!!

Vi stod på sandvika kl ni i dag morgens *S* Løp igjennom søstrene grene fortere enn svint... deretter på full fart til tveita senteret for der hadde jeg hørt de hadde noen sia hjerte kopper... ikea gav vi opp... da var far, sønn og datter lei!!! Shopping må gjøres alene elle rmed venninner altså!! Vi var hjemme igjen kl 11 og siden det har vi vært ute!!

klem i fleng..

Fru Fjeldhammer sa...

Vi får ta oss en tur når vi får lønn!!

home 4us sa...

Hei
Takk for hilsen på bloggen min. Ny som jeg er i dette gamet så er jeg kjempespent på om det er noen som titter innom meg.
Jeg har lagret deg også på "inspirasjonslisten" min.
Ha en fin lørdag.
Klem

Min Verden sa...

Så deilig blogg du har. Håper du fikk ordnet med kasser og gulv på balkongen. Det er herlig med vår ikke sant? Hanne

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...