søndag 11. mai 2008

Griseprat!


Bilde : Lena Gulbrandsen (mobil)
Jeg tenkte det var på tide å legge ut noen blomsterbilder fra oss også... Det er jo så mange flotte bilder av blomster rundt omkring - så da er det på tide at vi også bidrar med noen. Jeg har jukset - og kjøpte en liten gruppe til å ha på balkongen. Var på mestergrønn igår og fant en liten sak i en hvit kurvpotte som jeg falt helt for! Så nå er den vel på plass på balkongen - og der står den og koser seg i solen.

Bilde : Lena Gulbrandsen (mobil)
Litt margeritter var det jammen oppi kurven også, gitt... Finnes det noe mer vakkert enn margeritter med litt solstenk på???
Til slutt MÅ jeg bare legge inn dette:

På fredag fikk jeg et kort med to flaxlodd av sjefen. Det var en forsinket bursdagsoppmerksomhet - jeg var jo i Thailand og feiret dagen min der nede...
Jeg digger skrapelodd - og har faktisk vunnet en tusenlapp en gang! Og jeg er like entusiastisk hver gang jeg skal skrape... Jeg var nære denne gangen også - to på 10.000 - men det ble ikke mer enn det, dessverre. Meeen - denne artige stripa var på flaxloddet og jeg kunne ikke dy meg for å legge den ut. Passet meg heeelt perfekt med litt grisesnakk!
Ha en fremdeles strålende Pinse alle sammen!

3 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Nydelige blomsterbilder:) Og artig den grisepratgreia:)hehe...Ønska deg fortsatt fin pinse. Klem

Hulda sa...

Nydelig blomstring hos deg! Gratulerer med 1.plassen i header-konkurransen!

Mummimamma sa...

Hehe, herlig med slik griseprat! =)
Nydelige blomsterbilder.
Ha en fortsatt strålende pinse.

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...