tirsdag 6. mai 2008

Ikea kort anyone?

Det er så deilig å ha et lite kort i plastikk... ;o)
Jeg er så "heldig" at jeg har et Ikea-kort og det har kommet handy mang en gang! Også idag... Siden kontoen er raka TOM og min balkong skrek etter nye møbler - så måtte jeg ta en tur til Ikea idag. Fru Fjeldhammer hadde nemlig sagt at det var tilbud på hagemøbler i disse dager! Som tenkt - så gjort! Jeg raste avsted sammen med en arbeidskollega og i løpet av 45 min fra vi sluttet på jobb var vi allerede på tur hjem - slå den dere!!! Vi hadde en meget bestemt gang igjennom hele varehuset og vi plukket ikke med NOE før vi kom til hagemøblene. *OMG*


(Foto : Ikea.no)
Jeg endte opp med denne sofaen. Jepp - den heter Bollö Sofa! Ikke fryktelig bred, men veldig passe for min balkong!



(Foto : Ikea.no)
Og så ble det en stol i samme stil - men her må jeg nok ha en til, tror jeg...

(Foto : Ikea.no)
Og så ble det dette fine klappbordet. Passer helt perfekt til lillesnupp og meg, og får vi gjester der ute på balkongen - så kan vi jo slå ut en klaff!

6 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Yes, helt rått altså! Dette blir stilig. Du vet også at det er tilbud på søte terrasse puter på kid, 4 stk for hundre kr!? Eh, fins det kid-plastikk kort, eller?! *LOL*

prinsesselinn sa...

I Love Ikea.
Heldige deg, fine nye møbler.
Haen finfin kveld.

Emmeline sa...

Gratulerer med nye FLOTTE møbler. Nei Ikea kort er klippet i to og kastet i bosset. Emmeline har nemlig EKSTREMT dårlig selvkontroll så da går det prosjektet også veldig veldig dårlig!!
Men supert for dere som klarer å holde dere i selen, Ser at fru Fjeldhammer er på jakt etter Kid kreditt, hehehe! Fire for hundre kroner....og de var fine. Jeg kjøpte i dag!!! Lykke til:)

tinemor sa...

Grattis med nye utemøbler!!
I love Ikea too. Masse bra og billig.
Jeg hadde også Ikea-kort en gang, men var litt for flink til å bruke det, så min kjære bad meg om å klippe det i to.... :-(
Så nå er det cash only på meg. :-)

fru vims sa...

flinke du som ikke plukka med ting før du kom til det du skulle ha! *applaus*

veldig flott sofa og stol, og så kjekt med klaffbord!! Vi skulle hatt det vi også, men vi vil ikke kjøpe noe nytt før vi vet hvor vi ender opp (planen er jo å kjøpe hus i år)

Tilonino sa...

Å så søte møbler du har kjøpt. Gjett hvor jeg skal i morgen. IKEA så klart. Trenger et slik bord da jeg har noen enslige stoler som mangler bord. Kjempefint var det. Takk for inspirasjonen og ha en fin kveld.Tilonino

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...