mandag 25. april 2011

Siste påskefridag...

Etter mye gråt og tenners gnissel, fikk jeg med god hjelp endelig satt opp garderobeskapet igår... Det er en jobb jeg ikke engang unner min aller verste fiende! Jeg ville ha max utbytte av plassen, derfor valgte jeg et skap på 236cm - og det fikk jeg jaggu svi for... Valgte samme skap inne hos snuppelille og der gikk det fint - men det gjorde det da altså ikke inne på mitt rom. For hvem hadde tatt rom for skyvedørene som skulle på til slutt? Enden på visa var at jeg satt inne i skapet og skrudde hengslene på dørene - fra innsiden, mens pappa sto på utsiden og bannet og svertet...! Og når dørene endelig var på, så er de så trange at de lager riper både i tak og på den nye fine skapet. Men her er det pokker heller - jeg har et skap med dører på, og det så det nemlig ut en stund til at jeg ikke skulle få. Så jeg er glad for det! ...men ikke alle plaggene som skal inn igjen i dette skapet...
Ugg.
Jeg rydder videre og nyter det finfine påskeværet. Not.

2 kommentarer:

Anja Holt sa...

Jeg vil så gjerne se bilder, vakre Lena! Og du må være en av de mest tålmodige sjelene jeg vet om.... jeg hadde kastet driten ut!

familiens Johnsens hverdag sa...

Du er super flink. Stolt må du være av deg selv. Du er super wommen:)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...