torsdag 21. april 2011

Jeg får god hjelp!

Det skrider frem her hjemme!
Men igår var jeg et øyeblikk litt usikker på om jeg ønsket å ha soverommet slik det var - for herremiiin for en oppgave jeg egentlig har begitt meg utpå! Det viste seg at det rett og slett var helt håpløst å pusse veggene, i allefall overgangene slik at de ble pene. Og når jeg fjernet taklistene, så forsvant endel av belegget som var på veggen. Det var jo selvfølgelig malt fast i taklistene... Da måtte vi til pers for å skrape! Og jammen godt at jeg har verdens beste hjelper her hjemme!
Så vi skrapte det vi kunne og så sparklet jeg litt etterpå. Idag skal det skrapes mer, pluss at taket skal få sitt første strøk med maling.
Men aller først skal vi kose oss med egg med karse på til frokost!

1 kommentar:

GroLinda sa...

Så heldig du er som har en så flink hjelper ;o) Da blir det nok fart på arbeidet. Lykke til ;o)
Ønsker dere en riktig GOD PÅSKE med masse kos.
Klem fra Gro :o)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...