tirsdag 5. april 2011

Gave...

Det skal vel sant sies at jeg liker litt oppmerksomhet. Bare i akkurat passe dose! Ikke for mye, for da blir jeg bare flau og utilpass, selv om mange tror jeg er tøff, usjenert og freidig...

Men altså : jeg måtte innom på jobben igår (er jo bittelitt sykmeldt) - vi var to som skulle feires. To med bursdag på samme dag, faktisk! Ei som var halvveis til 50 og ei som ble 40. (Hah - det så myyye bedre ut å skrive det slik!!!)
Det var kake og frukt, kort og gave.
Og se hva jeg fikk av mine søte kollegaer!!! En utrolig stilig klokke - akkurat min stil!

Fra alle på avdelingen fikk jeg gavekort og lilla lyslykt! Litt symbolsk, for jeg jobber nemlig på en lilla avdeling... Og tegninger, pluss perlet armbånd, halskjede og ring av noen søte små jenter!
Gavekortet skal brukes til å handle inn mer lilla tilbehør, siden jeg skal gjøre om stuen til lilla og grå!

1 kommentar:

Ida sa...

Så fin klokke! Du har jo søte kollegaer da:-) Jeg har en liten utfordring på siden min, tar du den? ;-) Klem Ida

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...