søndag 10. april 2011

Jentelag og søte gaver...



Igår var det duket for et aldri så lite jentelag her hjemme. Det er jo tross alt ikke hvert år man fyller firti, altså. Så et bittepyttelite lag ville jeg ha. Ellers er ikke jeg av den sorten som vil ha så mye brask og bram rundt meg... Og det ble akkurat passe perfekt. Nok til at rødvinsflaskene ble tatt frem og Baileys'en ble helt i kaffen. (Og der ble jeg båssatt som Bingovertinne fra Charterfeber... Huffameien.)
Og jeg fikk så mange koselige gaver! En nydelig pute fra AuMaison - som passet helt perfekt i min Lilla og GRÅ stue, jeg fikk bling til å ha i ørene, orkidée og Greengate! Så jeg var rett så lykkelig når jeg la meg igår kveld! I skrivende stund sitter jeg jo og drikker kaffe av mine nye prikkete lattekopper... LYKKE!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis med dagen på etteskudd
Herlige gaver du fikk
Nyt søndagen

Supersnuppa sa...

Alltod artig med feiring og fine gaver! Kos!

Latte av fine kopper smaker bedre an latte drukket av stygge kopper! helt sikkert.

klem

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...