lørdag 6. september 2008

Nok en utfordring!

Jeg har fått en utfordring fra Fru Fjeldhammer... Og høflig som jeg er, så må jeg jo svare på den :
1. Vilken mat spiser du ofte? Jeg spiser stort sett bare kjøtt og grønnsaker... Altså lavkarbomat.
2. Når du er i selskap, er du den personen som sitter eller hjelper du til med å dekke på? Jeg er nok den personen som IKKE klarer å sitte på baken...
3. Var sitter du helst når du bloggar? På stumpen.
4. Köper du ofta triss (flax)? Kjøper en og annen gang, men sjelden. Vant på skrapelodd nå på tur til Kreta - hipp hurra!
5. I hvilket land eller by har du hatt din beste ferie? Uten tvil - THAILAND.
6. Vilken tv-kanal ser du mest på? Hmmm... Ikke greit å si. Men jeg er ihugga CSI-fan, da. Så da må det vel bli TV-Norge, kanskje?

Jeg tror forøvrig at jeg har fått no troll i trompeten her... Maskinen min har begynt å gå så ufattelig tregt, at jeg rett og slett mistenker no' rusk. Har lastet ned etpar ekstra programmer som kjører nå, men er det normalt at en scan skal ta over halvannen time??? Holder på rundt i leiligheten her mens det pågår, må bortom rett som det er for å sjekke - men det tar jo forever!!! Noen som har noen smarte tips til en mer effektiv og rask maskin? Jeg får putle videre rundt, jeg...

2 kommentarer:

Frøken Englefjes sa...

uff, det hørtes kjipt ut!

Vi fikk noe tull med den stasjonære pc vår for ca 1 år siden og det hele endte med at vi ikke fikk skrudd den på en gang...jeg ble rimelig stressa, der inne var jo hele livet mitt!

Tilslutt måtte vi levere den til en pc-ekspert som tilslutt klarte å redde ut filene som lå der...takk og pris!

by Siv sa...

Huff det er kjedelig når maskiner går tregt!!!
Maskinene har vanligvis ikke så stor lagringskapasitet. Så jeg har kjøpt meg en liten snedden ekstern harddisc som bare kobles med en USB kabel.
Den er alltid tilkoblet og jeg hiver alt av størrelse inn der. Så slipper maskinen jobbe med så mye innabords :)
Ellers legger min kjære ofte inn windows og rebooter den på ny, da blir den rask da, men dette har ikke jeg peiling på
Ha en riktig så god helg!
*Siv*

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...