mandag 8. september 2008

For de strikkegale...

Jeg har funnet denne herlige anretningen for alle som er skikkelig strikkegale! Et aldeles nydelig futteral til oppbevaring av alle løse strikkepinner! Hvem lar seg vel ikke friste av denne... Jeg har vært på IhanaLiving, som er en finsk side. Sålangt som mine finske kunnskaper går, så er det inkl. pinner i str.3-6mm...

(Foto : IhanaLiving.fi)

(Foto : IhanaLiving.fi)
Her kan man jo bære med seg strikketøyet i en matchende liten bag? Vakkert...

9 kommentarer:

fru vims sa...

hihih, så langt dine finske kunnskaper går...

stilig og praktisk det der du.

jeg har også oppdaget noe praktisk, og har nettopp blogget om det ;)

god kveld til deg!!

by Siv sa...

Aiai denne var hendig, har alltid hatt lyst på et oppbevaringsopplegg til alle pinnenen mine. Var litt lite bilde hehe
*Siv*

Anita sa...

Så søt! Praktisk også da, hvis man har behov for skifte av pinner på tur;o) Så heldig der er som har vært på Kreta! I love! Vi har de seneste årene hatt en tur i slutten av august og to uker! Men ikke i år siden mellomste har begynt på skolen! Savner det såååå, det gir så utrolig mye i påvente av høsten og vinteren! Kos deg! Klemmer!

hvitstil.com/Christine sa...

Jeg kan ikke strikke, men skulle gjerne kunnet det. Artig" dings" det der, men det jeg lurer på er hvordan du klarte å finne frem til dette på en Finsk side!!!!

Ha en fin kveld. Klem Christine

Ingunn sa...

En slik skulle jeg virkelig ha hatt!Mine pinner ligger bare strødd rundt i strikkekurven min!!!

Ha en fin kveld!!

fru vims sa...

det koster iallefall ikke mye å prøve den, kanskje ender du opp med en skinnende ren vegg. bare si ifra til jenta di, slik at hu ikke kræsjer ;D

Fru Fjeldhammer sa...

så bra, gledere meg til å høre navnene på fisken nå!! og levende fisker er morroere å mate altså, enn dem du ikke ser... *LOL*

klem

CosiFanTutta sa...

Hei, den var smart og søt. Det eneste som mangler er å kunne strikke :o)
God helg!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Tittei ;)

Tittar in föra att uppdatera mig lite här hos dig & så passar jag samtidigt på att önska dig en härlig lördags kväll!

Massa klemmer♡

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...