fredag 5. september 2008

Hjemme igjen!

Jupp. Vi er hjemme igjen.
Ferien er ubønnhørlig over... Sukk. Men når sant skal sies så var det NYDELIG å sove i egen seng i natt. Jeg har faktisk lengtet etter Tempur puten min. Hotellet var overhodet ikke av høy standard, ganske labert, faktisk - men vi hadde en utrolig utsikt fra hørneleiligheten vår. Tempraturer på rundt 30 grader om kvelden/natten, er heller ikke avskrekkende. Men prisene er relativt høye. I allefall om man går på Thai-nivå... Shopping har det jo også blitt, da. Bilder kommer når alle minnekort er tømt og lagt inn på pc'en. Bare vent. Det er masse fint å vise frem...

3 kommentarer:

Therese sa...

Velkommen hjem. Spent på bilder nå ja :)

joanna sa...

Kjekt at de har hatt ein fin tur! Og er heilt einig med deg, prisane på Kreta var overhovud ikkje lave.

Ha ei fin helg

Anna Lisa sa...

Velkommen heim att!!! Håpa du har fått kosa deg og slappa av:) Blir kjekt å sjå bilder frå turen:)
Nå er eg på Island, koser meg.
Ønska deg ei fin helg!!
Klem

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...