søndag 14. september 2008

Garasjesalg...

Jeg har vært på garasjesalg idag. Eller rettere sagt låvesalg. Og vaset rundt i laaang tid og kikket godt mellom alt rusk og rask som var der...
Og jammen tror jeg ikke at jeg fant noen skatter der også!
Denne vakre komoden med låsbare skuffer måtte jeg bare ha! Skuffene går tregt, den har stått rått lenge - men allikevel ble den miiin! Gleder meg vilt til å gå løs på denne!
I tillegg til kommoden fikk jeg hendene i et gammelt blomsterbord, som jeg også tenker pusse opp og gjøre noe spennende med. Noe godt bilde av bordet der ute på låven, det fikk jeg ikke dessverre.

Så fikk jeg dette for en slikk og i ingenting. Fat, suppebolle og liten sausemugge i hvit porselen med rose på. Nydelig. Spesielt for en tier... Tilsammen, da!
Jeg fikk også med med et lite furu overskap (et slikt et med sprosser på glasset) til den nette sum av 40,- Dette var helt nytt og plasten er fremdeles rundt skapet. En nydelig liten saltskje fant jeg også. Saltkaret fant jeg ikke, men skjeen fikk bli med hjem. Og en bambusbolle til å ha frukt i. Og en vannkoker som også var splitter ny. Og en elektrisk grill til å ha på balkongen til neste sommer - ubrukt også denne.
Snuppa fikk 3 nye Bratz-dukker med ekstra klær, Bratzkrus, 6 Disney videofilmer (til bruk hos besteforeldrene da vi ikke har videospiller lenger), plastfrukt/grønnsaker til lekekjøkkenet sitt. Og litt småtteri ved siden av.
Hva betalte jeg så for hele moroa? Jo, tilsammen så tror jeg at jeg brukte rundt 100,- Føler meg rik og glad her jeg sitter, det har vært en flott ettermiddag... Jeg har nok gjort et kupp! Skal vise frem flere bilder senere!

9 kommentarer:

Vakkert Liv sa...

Jøsses dette var jo knallbra til summen av 100 kr!!
Kommoden var virkelig kjempefin.

Fru Fjeldhammer sa...

Heldiggris... og dette fortalte du ikke meg og!! *S*

Tone Yvonne sa...

Nydelig kommode - gleder meg til å se den når du er ferdig!!!

Gøy å gå på skattejakt ;-D

Ha en fin uke!!

home 4us sa...

Wow for et kupp du har gjort. Den kommoden var bare kjempelekker.
Misunner deg loppemarkeder.- Det er ikke mye av den sorten her hos meg.
Ha ei fin uke :)

by Siv sa...

Aiaiai det er jo nesten som å ha vunne i Lotto hehe!
MYE fint du har funnet :)
Ha en flott søndagskveld
*Siv*

ChatrinesLiving sa...

Heisann!
Så heldig du har vært med alle disse loppene dine!:)
Skal bli gøy å se det hele oppusset:)

Tusen takk for alle dine koselige hilsninger i min blogg!
Her har jeg vært så travel de siste ukene, men nå ser det hele ut til å roe seg litt. Å da blir det mere tid for blogg;)

Høst har det også blitt, og kveldene er både kalde og mørke, så nå tror jeg jaggu det blir strikking også:) Har ikke strikket en maske siden i vår, så nå gleder jeg meg litt til det også.

Ønsker deg en kjempefin kveld!
Klem fra chatrine:)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Åh, så flotte ting du har fått tak i :) Alltid kjekt å finne noko pent noko.. *stort smil*
Ønsker deg ein flott kveld :)

Godklem :)

Therese sa...

100 for alt? I all verden, det var da et kjempekupp. Jeg er enig med Butterfly, nydelig kommode. Skal den males hvit? :)

... 4 på toppen sa...

Så heldig du var som fant den gamle, flotte kommoden. Tipper den snart er hvit og delikat ...

Klem fra fru Gabrielsen

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...