tirsdag 15. april 2008

Tilbake igjen!


"Hestehov" av Elise Kjelland

"Epleblomst" av Elise Kjelland
Da er jeg jammen tilbake igjen i gamlelandet! Nå er det dessverre over med ferie for denne gang. Litt vemodig og litt godt. Mest godt, tror jeg...
Det innebærer jo at jeg får mulighet til å være litt mer aktiv på nett! Har vært litt "hjelpesløs" uten nettforbindelse - det var nok et lite savn på ferieturen... Litt rart kanskje, men noen ganger trenger man litt annen kontakt enn kun en fireåring! Så - I'm back in business again!

4 kommentarer:

Torunn sa...

Takker fir hyggelig hilsen :-)
Kan tenke meg det var nitrist å komme hjem til dette været igjen Ja! Men.....vi er visstnok lovet bedre tider fremover...

Ha en finfin kveld :-)

Fru Fjeldhammer sa...

Velkommen tilbake
fine malerier du har funnet!

Bo med Lena sa...

Uff da, kaos er ikke hyggelig. Her kommer litt inspirasjon... kjente du det..? :))

Idag er det meldt strålende vær og det hjelper alltid på meg! Nyt dagen i solen:)

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Välkommen hem!!
Lite kyligare här än i landet du kommer från nu.. Hoppas du tog med litt varme hem ;0)

Hoppas helgen blir skön

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...