søndag 27. april 2008

Moccachino!

Så har søndagen endelig kommet og her i heimen blir det litt hektisk!
Dagen startet ikke helt slik mamsen ville, for når lillesnupp kom inn til meg i dag morges - så banket det litt ekstra i mors hode... Kan ikke skjønne hvorfor det? Kan det ha en sammenheng med at vinen jeg vant i vinlotteriet på fredag ikke lenger ligger iskald i kjøleskapet??? Hmmmm - neeeei, jeg tror iii-ikke det... Vel, vel - etter litt drunting i sengen (hvilket jeg faktisk fikk lov til idag - hurra!) så dro jeg mitt bedregelige legeme ut av sengen.

Og med en sånn innabords - så blir dagen sååå mye bedre med en gang! Jeg hadde ALDRI trodd at jeg skulle synes kaffe smaker godt, men nå er det engang slik at jeg synes en skikkelig kopp god kaffe smaker helt herlig! Og jeg refererer gjerne igjen til min flotte Nespresso maskin!
Om en liten stund er vi på tur ut døra - vi skal en snartur til Plantasjen og handle en ekstragave til Oldemor som kommer på besøk idag! Og i tillegg er jeg kanskje nødt for å røre i sammen en kake...? Kanskje noen har et tips til en enkel og kjapp kake?

3 kommentarer:

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Den kaffen så innmari go ut ja:)
Her er teen inntatt, og snart blir det frokost;)
Plantagen ja, der minnet du meg på noe, kansje det blir en tur dit på meg i dag også. Nå som den endelig har kommet til denne byen:)
Bølgeteppet ja, det tok sin tid... Men det var kjempegøy, og man får dilla:) Så det er bare å sette igang!!
Å forresten, det har sluttet å snø, så våren er kommet med masse SOL!:)
Ha en kjempefin søndag!
Klem fra chatrine:)

Fru Fjeldhammer sa...

Kake, hørte jeg kake....?

hmm, dra sammen noen vaffler istede, enkelt og godt!!

Si fra hvsi du så de hvite kassen plantajen a, de jeg ikke fant!!

det ble stille her, sindre sovnet og kaia ble med gjesten hjem..sukk... deilig!!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Kaffe är bästa medicin mot mycket skall jag säga!

Njut dagen med alla göromål & plantasjen ja...
skulle vart där & myst lite, snart är det ju hage tid ;0)
Kram

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...