søndag 27. april 2008

Mer shopping...

I skrivende stund sitter vi og venter på at besøket skal komme... Kaffen står og putrer i trakteren og nystekte sjokolade cookies ligger på benken. Forøvrig vet jeg ikke om de stakkars tennene til oldemor klarer de kjeksene... De skulle liksom være myke i midten - men varmluftsovn trenger litt mindre tid på steking. Og når de opprinnelig skal være inne i 6-8 minutter og jeg samtidig bare MÅ sveipe over med støvsugeren, da kan det være at gebisset får seg en knekk! *ler* Vi får finne frem de mykeste og servere de. I tillegg er det tatt frem litt sjokoladekake fra fryseren, så vi skal nok ikke lide noen nød!
Shoppingen, ja... Den lille ekstragaven jeg skulle ha kom på nærmere 800kr... Det ble en søt liten gave, en potte med tre forskjellige grønnvekster med en sommerfugl. Ble pakket inn på Plantasjen, så jeg får ikke vist frem. Og hva mer ble det??? Jooo...


Fire tomatplanter med potter (vi lever i håp!), to ampler med planter til inngangspartiet og en blå keramikkpotte med en bluuume oppi. Og tagetes til balkongkassen. Pluss to nye potteskjulere til plantene jeg kjøpte tidligere i uka på Ikea. Du verden det skal bli fint her hos oss!
Nå kommer vel besøket snart, tenker jeg!

6 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Alright, som du shopper om dagen da!! Det er enda godt for da er jeg ikke så ensom om det..*S*

kos dere...

Frøken Englefjes sa...

Takk for koslig hilsen!

Jeg har alltid vært god på shopping, men nå har jeg gått litt i en ny retning. Fra klær til interiør...det blir heldigvis småting for har ikke mer plass i leiligheten til møbler, men du verden som de småtingen fyller opp. Tror vårens prosjekt må bli å få noe ut også.

Fikk lyst på cookies...kanskje jeg lager det siden jeg har fri heeeeelt til imorgen. oppgaven er levert og leiligheten er ren og middagen i ovenen så da er jeg klar for en ny uke.

Tove sa...

Tenk at jeg ikke har oppdaget bloggen din før nå! Nå har jeg kost meg lenge ved å "bla" meg bakover her. Linker deg jeg så jeg får fulgt med her:)

Tiril sa...

Takk for koselig kommentar på bloggen min.
Masse kjekt å se hos deg, har rullet meg litt bakover.

ChatrinesLiving sa...

Hehe, håper gebisset holdt;)
Så mange fine planter! Tviler ikke på at det blir knallfint hos deg når alt vekser til for sommeren!
Du-det strikketøyet mitt, ikke vanskelig å strikke så luftige masker med et garn som er tynnere enn spindelvev:)
Skjerfet ligger ferdig i bloggen min i dag, om du vil ta en titt:)
Ha en super dag!
Klem fra chatrine:)

Bo med Lena sa...

Ser ut som om du har hatt en flott helg!

Her har det vært bikini-shopping = ikke gøy!!

Ønsker deg en flott mandag!

Lena :)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...