fredag 25. april 2008

Så var det fredag igjen!

Er det flere med meg som synes ukene bare flyr avsted? Synes såvidt uken har begynt og så,- vips er det fredag! For å være ærlig, så gikk ikke tiden så fort når vi var på ferie... Men det er kanskje greit at ferien ikke bare fyker avsted?
Jeg prøver meg på å legge ut bilder av "kuppene" mine fra forrige dagen. Den fine rosa glassflasken fra Ikea gjemmer seg faktisk bak den ene lystestaken... Men de fiine RÅÅSSA lysestakene fra Jysk er jo godt synlige, da! Foran har jeg to rosa holdere for telys med perler på som jeg har fått i gave. Og så er det den supersøte musen, da... Den kommer fra Faster_Atta! Ta turen inn - bloggen hennes er verdt en besøk. Den damen er sååå kreativ! Den ventet på meg i posten når vi kom tilbake fra ferie. Egentlig er det lillemor skal ha den på rommet sitt, men det får jammen vente til jeg får pusset opp der inne. *ler*
Om noen skulle legge merke til bildet på veggen, så er det bildet fra barselgruppen min. Fotografen er fantastisk dyktige Tonje_Hurum på Rasta. Med dette bildet har hun faktisk vunnet førsteplass i Landskonkurransen NFF 2006 i kategori familie/gruppe... Bildet har hedersplassen i stua, såkart!
Her er Buddhaen min...
Jeg får ferie vibber bare jeg ser på den! (Jada, jeg VET at jeg er Thailandfrelst! Men det har jeg egentlig vært leeeenge...)
Og så til slutt den finurlige, lille, runde dingsen jeg rasket med meg her forleden! Den er et unikum!
Jeg har lenge vært på jakt etter en liten radio til å ha på badet, nemlig. Og denne bare ropte etter å bli med meg hjem! Den er kjempepraktisk, for på baksiden er det en diger sugekopp - så det er bare å flytte den rundt! De fleste har jo både speil og fliser på badet sitt nå om dagen... Må bare si at det er flott å kunne stå på badet om morgenen å høre på litt radio!

4 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Hva er det jeg ser RÅÅÅåååååsa?!? *LOL* jepp, det er deg det Lena!! De lysestakene er så stilige altså...

kos dere i helgen!!

familiens Johnsens hverdag sa...

Den radioen var smart da.. hvor er den kjøpt?

FIne rosa lysestaker også:) God helg!

Lena sa...

Radioen er fra Jysk, Anette! Og den kostet laaangt under hundrelappen!
;o)
God helg til deg og dine også!

Prinsesse Elin sa...

Jas Faster atta er flink. De er så søte disse figurene. Har også slike rundt forbi i huset. Men har sydd dem selv. Å prinsessa har mange. he he. Blir det når en mor går amokk med symaskinen.
Øsker deg en fin lørdag. Klem:O)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...