onsdag 23. april 2008

Shopping...

Åh - de to siste dagene har jeg rett og slett shoppet ALTFOR mye... ( I allefall i samsvar med min lommebok!)
Igår skulle jeg bare innom Jysk for å se på utemøbler, jeg har jo fremdeles ikke funnet noe som treffer heeelt i hjertet - og den daybed'en er jo en bitteliten smule for stor. Joda, jeg tasset inn jeg. Men en utrolig samarbeidsvillig fireåring. Så mor benyttet sjansen og tittet litt i de andre hyllene også, hun... Ikkje bra, altså! *ler*
Det ble som følger : 3 herlige puter til å ha på sittebenken utenfor inngangsdøra, en rosa/sølv lysestake, to frostet/"iset" telysholdere i rosa, et sinkfat, 4 små sinkfat til å ha under kubbelys og til slutt en buddhafigur (jo, fordi jeg fremdeles er litt i Thai-mood...). Den stakkars buddhafiguren måtte jeg inn og bytte idag, for den var jammen blitt halshugget der den lå i esken sin. Og når man først er innom en gang til, så hvorfor ikke dra med to kurver i rotting også? Pluss en glassvase som vi skal gi bort i gave i morgen... Hah - det var gårsdagen det.
Så var det dagen idag da... Tok med meg lillesnuppa og dro til Ikea idag, jeg. Mer søken etter utemøbler. Og jeg tror forøvrig at jeg ender opp med noe derfra. Dessverre var det mye utsolgt, så jeg fikk ikke noe med meg idag. Av møbler, det vil si... Det ble jo litt annet da! En rosa vase, rosa telys, noen praktiske bortstuingskasser, fire hyller og til slutt to grønne planter. Når alt kommer på plass, så skal jeg se om jeg ikke får tatt et lite bilde av varpene! Nå skal jeg nyte kvelden med Bolig Pluss!

5 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

*LOL* Så du endte opp med rosa lysestake ja!! De er fine, jeg har den tyrkise...

Trodde alle som kom hjem fra ferie var blakke jeg!? Godt du ikke er det da, for shopping er jo alltid gøy...

bilder, ja takk!!

Torunn sa...

Velkommen i klubben....shoppingklubben altså :-)

Er helt i samme bår jeg også. Har shoppet ALTFOR mye i det siste og nå skal jeg liksom prøve å beherske meg fremover.

På toppen av det hele har jeg en samboer som ALDRI klager over at jeg handler...neida, han koser seg med det og syns det er hyggelig han også!! Da blir det i allefall ikke lett å beherske seg!!

Ha en nydelig vårkveld :-)

Torunn

Lena sa...

Fru Fjeldhammer - jeg ER blakk! Men plastikk er fint å ha. Ikeakort er supert... Og så er det jo greit å handle på Jys -for de har jo fine ting til en billig penge. Blir man lei, så kan man jo bare kjøpe nytt...
;o)

... 4 på toppen sa...

Takk for hyggelig melding på siden vår. Veldig fine sider du har også, du er jo proff scrapper du da. Kanskje jeg kan lære ett og annet. Shopping er gøy, både sko og tøy. I dag fikk jeg brukt noen kroner på fint undertøy (skal gifte meg om ikke veldig lenge) og noen søte bursdagsgaver til små prinsesser. Ser du er fra Lørenskog. Der har jeg bodd store deler av livet jeg også. Ha en fin kveld :-)

Drømmen om en eplehage sa...

Bare shopping over hele linja i blogglandia i dag... Hagemøbler er tydeligvis ett aktuelt tema nå når sola er så hyggelig å vise seg flere dager i strekk.
Jeg tror jeg har funnet noen hagemøbler på plantasjen. var på tilbud forige uke til 1999,- så er jeg heldig gjelder det i morgen også. Vil ikke legge formye i det siden vi ikke har hage enda...


Velkommen hjem forresten. Var innom reisebloggen din noen ganger og det ser ut til at dere hadde en flott tur! Skjønne 4åringen din som sovnet i masasjestolen... *smelt*


Håper du har det fint!
Klemmer fra meg til deg:)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...