mandag 28. april 2008

One mans trash - anothers treasure!

Jeg hadde aldri trodd å rydde skulle gjøre meg fornøyd! Men det har det altså gjort! Igår fikk jeg ryddet bort ALT som var på balkongen min! Først var det demontering av de ufyselige hvite plastmøblene mine (og fysj for en grisejobb det var!), så flyttet jeg putekassen frem til inngangspartiet mitt og til slutt rullet jeg av "gressmatten" min. Jeg kjøpte nytt dekke ifjor - og valgte mose i stedet for gress. (Fikk aldri lagt det på grunnet regnvær. Masse regnvær.) Men det kunne jeg nesten latt være - for det var så grønt og fint med mose på det teppet jeg tok bort igår at... Skjønner ikke at det blir så mye mose langt oppe på en balkong, jeg. Joda, jeg skjønner at ting er luftbåren, men det får da jaggu være måte på! Men uansett - nå er i allefall alt bortevekke. Og kastet opp i container.
Meeen - da jeg ved en av turene skulle kaste noe, så så jeg en liten skatt! Vel - det var en skatt for meg : en flott rottingkurv med håndtak, relativt stor i størrelsen! DEN rasket jeg jo til meg! Den har jeg tenkt skal få et lag med litt spraylakk, og så blir den flott! Så noens søppel er så absolutt noens skatt!

3 kommentarer:

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Skjønner godt du er happy med en slik opprydning !!! Skulle jeg også hatt....(tid...?)
Moro at det dukket opp en skatt på "kjøpet" også .

Fru Fjeldhammer sa...

Stilig!! Grattis med "ny" kurv a.....

klem

Solveig sa...

hehe: artig med "bytte" av utemøbler!

jeg sliter litt med å få lagt opp bloggen din i blogrollen på nib, lurer derfor på om du kan gå inn på innstillinger, nettstedinnmating og sjekke at alle står på full? (gå på utvidet modus hvis du er i tvil.) syns det er så dumt at bloggen din blir liggende nederst, så vil gjerne rydde opp i det!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...