torsdag 8. juli 2010

Stakkars Lindsey...


Bilde : vg.no
Som jeg har skrevet opptil flere ganger her på bloggen min, så er jeg jo litt opptatt av negler... Siden jeg er utdannet i faget og har holdt på med dette siden tidenes morgen ( les i allefall snart 15 år. Ugg - der hørtes jeg skikkelig URGAMMELT ut... Jaja.) - så er jo dette med negler noe som faktisk opptar meg litt. Leste nettopp vg på nett og her er stakkars Lindsey Lohan avbildet med fuck U på neglen. "Et hån mot dommeren" sår det... Stakkars, stakkars jente. Ikke nok med at hun får 90 dager i fengsel, men nå henger de seg opp i uskyldig pynt med airbrush på neglene også... Altså - jeg har også hatt neglepynt. Synes hun skal få være i fred, jeg.

2 kommentarer:

Anja Holt sa...

unødvendig å møte opp i retten med slikt da, det er jeg faktisk enig i. bare for å ettertrykkelig si at hun ikke er helt mammas beste jente, lissom?

Elisabeth, innerst i veien sa...

Jeg har ikke fått med meg hva hun er dømt for en gang, bare at hun må i fengsel og gråt.

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...