lørdag 10. juli 2010

Fredfull hvile! Dette MÅ dere bare prøve!



God lørdags morgen, kjære bloggvenner!
Her kommer et tips jeg håper dere tar dere tid og sjekker opp!

Som noen av dere kanskje har fått med dere, så har jeg for en tid tilbake brukt litt tid på FRISK-gården på Lahaugen for å rekreere meg litt. Et supert opplegg på et supert sted, som i allefall ga meg masse påfyll av nettopp det jeg trengte.
En av de tingene vi gjorde hver dag, var avspenning. Sånn legg deg ned på et godt underlag og slapp av- avspenning. Coachen der het Tor, og han er bare så dyktig! Og for en behagelig stemme... Jeg sa det når jeg gikk der at jeg skulle ønske jeg hadde Tor i nattbordsskuffen. Og nå kan jeg få det!!! For nå kommer Tor snart med en CD - og denne har dere muligheten til å sjekke ut her ---> LivingDreamtime! Her er det et lydspor dere kan laste ned og høre på - vær så snill å gjøre det! Prøv det ut, det er verdt hvert lille minutt du ligger der og slapper av!
Og om det kanskje faller i smak, så går det jo faktisk an å kjøpe CD'en til en veldig billig penge også...
Carpe Diem!

3 kommentarer:

Anja Holt sa...

Jeg fikk noe slikt av Anita også, funket veldig bra det ,altså! Så bra at du kan ha funnet en nøkkel til bedre liv!

Ruths datter sa...

Høres deilig ut. Noe for alle dette.
Klem

Unknown sa...

heisann Lena :) herli entusiastisk blogg om cd'n min her. så hyggeli å lese... googla den opp nettopp :) håper den fortsatt funker. stay tuned
Nå har jeg faktisk begynnt å jobbe i barnehage, det er utfordrende, men bra, levende og utviklende.
håper alt er bra,.. :) peace

tor

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...