lørdag 17. juli 2010

Spraylakkering...



Og sånn går no' dagan... Det står det på msn hos meg om dagen.
Hittil er det null ferie på denne damen, men det er neimen ikke lenge igjen! Og da bruker man dagene her hjemme til å rydde (næh, er det sant? Skulle tro at det var skikkelig rotete hos meg...) og å småpusle litt... Rydding har foregått på loft, og der er det jammen mye rart som bare har blitt "stappet opp"! Har nemlig ikke noe skikkelig loft, bare en liten luke opp til et kaldloft. Men det brukes jo flittig som bortstuingsplass for det, kan skjønne! Så når jeg var oppe der forleden som kom jeg jo over denne vasen. Den har jeg egentlig aldri hatt hjerte til å kaste, for planen var å få den hvit. En vakker dag. Og se nå - ble den ikke fiiiin?????
PS - Orkidéen min er i en vekstfase - så ikke mobb!!!

Ha en fantastisk lørdag, alle bloggiser som er innom!!!

1 kommentar:

Anja Holt sa...

Den ble jo kjempefin! Godt med dager hvor man lissom får ryddet litt her og der som man ellers ikke får tid til. Ha en superduper dag!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...