onsdag 21. juli 2010

Ferie-negler...


Bilde : HvitLinje

Her er man straks klar for ferie!!!
Bare bittelitt igjen nå - så bærer det avsted til leiligheten i Spania! Der er det "bare" sol, sommer og badetemp i bassenget på rundt 30 grader. Så, neida - her er det ingen som synes det skal bli stas...
I anledning ferie har jeg fakstisk stæsjet neglene mine... Ikke ofte jeg gjør det, men her forleden så kom lysten over meg - og jeg forsterket mine egne med hvit og rosa støp. Ikkeno' juks med hvite tipper her, nei! Her er det ekte håndverk som skal til!!!
Og resultatet? Jo - det må jeg si ble rett så bra!!!


Bilde : HvitLinje

Denne er forresten til deg, Anja! Jeg sa jo til deg at det ble en Mai Tai - og her er da altså beviset! Med orkidée og det hele! Skål! (Den smakte forøvrig heeelt fortreffelig!)

3 kommentarer:

Guttemamma sa...

SÅ stilig!! HVordan gjør en det selv...?? God ferie!!
klemmer♥

ANETTESHUS.COM sa...

Så fint! Ha en fin ferie i Spania!

Klem klem
Anette:)

Anja Holt sa...

Herlig!§ *ler* Jeg er overbevist og beæret! Nydelige negler!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...