lørdag 23. januar 2010

Null mus bringer gode idéer!


Bilde lånt fra Romerike1.no
Her streiket musen til mor plutselig. Og null mus er jo ikke helt aktuelt, eller hva? Så til tross for at det var null planer om å komme seg ut idag, så ble det jammen til det allikevel. Og på vei til musebutikken (les Clas Ohlson) - så fikk vi en folder av noen søte jenter med oppsatt hår : Vil dere se på oss danse nå klokka to? Joda - lillemor var særs intressert i det, så vi tok turen ned i underetasjen. Og der ble det Cats, stepping, ballett og dansing av pepperkakejenter før vi endelig kunne sette kurs for å få kjøpt inn mus. Når vi er inniblant hyllene til Clas, deklarerer snuppelille at hun vil bli klikkedanser... Så da får man vel sjekke opp stepdanskurs hos Norsk Ballettinstitutt? Hva gjør vel ikke en mor med bittelitt - ikke mye - bare bittelitt dårlig samvittighet?

2 kommentarer:

Anja Holt sa...

jeg ler godt her, jeg leste nemlig overskriften og deler av innlegget som om du omtalte noe om kvinnelige kjønnsorganer og inspirasjonskilder... må si jeg var spent når jeg klikket meg inn, tror du jeg lider av søvnmangel?

Anonym sa...

Må bare kommentere på det som du skriver i innlegget under, for jeg kjenner meg såååå godt igjen i det du skriver der. Kunne like godt være skrevet av meg selv...bortsett fra det med nakkeskaden. Selv sliter jeg også med migrene, og har etter fødselen og en turnulykke i min ungdom fått skjevt bekken. Dette resulterer i mye vondt i bekken, det forplanter seg opp i rygg og nakke og går rett opp i hodet hvor det slår ut i migrene. Og jeg blir da et skikkelig mammamonster føler jeg.....
Er også 100 % alene med min sønn og får skikkelig dårlig samvittighet når jeg blir så dårlig av migrenen at jeg nesten ikke klarer å ha noen innpå meg.
Når jeg blir bedre igjen så vet jeg liksom ikke hva jeg skal gjøre for å gjøre d godt igjen.....
Nei det er ikke enkelt, men er alikevel godt å høre at det ikke bare er jeg som føler meg slik :)

Håper dere får ei flott helg :)

Klem :)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...