fredag 8. januar 2010

Mmmm - fødselsdagsfeiring!


Bilde : www.peppes.no
Idag fyller verdens beste paps år - hipp, hipp, hurra!!!
Og i den anledning ble det jaggu UT med trening og INN med pizza i stedet! Det er det to jenter her i hus som gleder seg til - det er jo bare så digg å spise pizza ute, og slippe å fikse hjemme!!!
Så mine flotte intensjoner om å få trent idag forsvant som en kamelfis i ørkenen. Har jeg dårlig samvittighet - niks, det har jeg ikke! Jeg skal bare kooooose meg!
Og det bør dere gjøre også - ha en trivelig fredagskveld, jenter!!!

4 kommentarer:

Løvetann sa...

Det gjere du rett i! Sjøl om det nettopp har vore jul så må jo bursdagen feiras med brask og bram!

Gratulera og kos dåke.

Smil fra L

Bossa sa...

Kos dere masse, og gratulerer til jubilanten.
Klem :O)

Elis@beth sa...

Grattis!

Kos dere!
Klem!

Anja Holt sa...

Kan ikke du bli med på Gul Miks i morgen sammen med meg og Anette??? Klokken 12?? Jentene er på kiddypark, væææææææææær så snill!!!*appelerer til evt dårlig samvittighet*

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...