onsdag 24. juni 2009

Strender og sånt...


I disse varme dager lengter vel de fleste av oss til stranden...?
Varme og deilige dager er over oss - og det er vel bare å nyte dem i langdrag så godt vi kan, for de er vel over før vi aner ordet av det...
Men altså - dette her er ikke hva jeg lengter etter når jeg skal dra på stranden. Da holder jeg meg faktisk hjemme i stedet og nyter varmen og solen på balkongen!
Vel - i skrivende stund har jeg 31,6 grader i stua - pjuh! Har en markise som er ødelagt, så da blir det litt varmt her inne... Så skattepengene mine skal muligens brukes på en ny sådan. Og det er ikke gøy - for en ny ligger på rundt 10.000,- Tanken på persienner har slått meg flere ganger, men jeg tror ikke det er løsningen jeg skal gå for...
Så joda - enn så glad man er for å få tilbake litt skattepenger, så får de sikkert ben å gå på!
Nå skal jeg angripe fryseren og se hvor mange ispinner jeg klarer å få med meg ut... *fnis*

3 kommentarer:

Frk .Fischer sa...

Å jo digger strender, men ja de blir litt fulle av folk..mmm så rart! kos deg med is....
Kan låne bort min lille handyman viss du vil ha satt opp markise..så leit etter brukt på nett...mange som bytter ut,men de er ikke i filler... JAAA vi får NYTE SOL NÅ!!!!

Anja Holt sa...

Jeg hater strender, jeg. Eneste gode grunnen for å dra dit er om man skal møte noen og avkjøle seg.

Markiser er bedre enn persienner, og da kan du sitte under den også (om det er en terrasse-markise, vel og merke). Varmen kommer heller ikke inn på glasset. Støtter deg 100%

Frøken Englefjes sa...

Jeg vil også på stranden;) men jeg må sitte inne med masteroppgavehelvete helt til 20 juli...snufs..måtte bare klage litt;)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...