onsdag 17. juni 2009


Bilde : www.Ikea.no
Idag går turen til IKEA!!! Hipp hurra, så moro det skal bli! For på Ikea, der er det SALG, nemlig... Jeg har vært der på en liten reko-tur allerede, og idag skal noen hyller få bli med meg hjem. Jeg har nemlig en kommode i stua som snart faller fra hverandre. Og hva er vel bedre enn å kunne shoppe noe nytt??? Ingenting, nemlig! *ler* Det er på tide å bytte ut kirsebær med noe mer fargeriktig!
Og dersom jeg er skikkelig heldig, så skal jeg faktisk investere i en 3-seter Ektorp også. Men stol og fotskammel... Ingenting er mer moro enn å sitte å tegne opp stuen på rutepapir, for så å tegne opp møbler og se hvor de kan passe. Det har jeg gjort en stund nå, og jeg tror jeg har kommet meg frem til en god løsning. Men med nye møbler kommer et stort problem... Hvor i alle dager skal jeg gjøre av de møblene jeg har pr. idag? Jeg har jo både en 3-seter og en 2-seter sofa - men jeg har bestemt at jeg skal forsøke å selge den på Finn.no. Så aller først, før jeg går til innkjøp av enda en 3-seter, bør jeg vel kanskje håpe på å bli kvitt den jeg allerede har?
Noen som trenger en fin og utrolig god soda til kjellerstuen eller til hybelen??? Den selges BILLIG!!!


Bilde : www.Ikea.no
Vel, solen skinner her idag- jeg håper på litt mer varme enn det som det har vært de siste dagene - for det er fremdeles litt kjølig for meg.
Har dere sett de fine utemøblene som man kan få på Ikea nå? Synes de er skikkelig stilige! Det er en synd og skam at jeg bare har en bitteliten balkong å boltre meg på....

Vel, solen skinner her ( i allefall litt innimellom) så det er bare å komme seg ut! Opp i trærne - ut i solen!
Crape diem - vær snille mot hverandre!

2 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Så heldig som skal på salg på IKEA. Sikkelig drømmetur dit :)

Vi har en ektorp allerede men har plana om å kjøpe en til snart. Den er jo så billig. Og vi har funne ut at det er fint og praktisk med 2 stk ilag.
Håpar du får en fin tur :)
Klem

Fru Fjeldhammer sa...

Kos deg på ikea!! En ektorp, har du slått deg?
Gleder meg til lørdag..
klem

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...