torsdag 4. juni 2009

Duft til sengetøyet...


Bilde : WhiteLiving.com
Denne gangen er det deilig duft i rom og i tekstiler som står i fokus for meg... Har vært innom White Living og kikket litt på disse produktene. Strykevann og duft til sengetøyet. Høres jo aldeles fantastisk ut, spør dere meg!
Om man da i tillegg kunne bodd på en plass hvor man faktisk hadde sengen ute, da hadde vel lykken vært komplett? Spesielt med pollenallergi... *ler*

Foto : WhiteLiving.com
Men altså, det hadde da ikke vært meg imot å synke ned i denne dagsengen med en god bok og en karaffel limonade ved siden av... Ser herlig ut! Det er jo lov å drømme om dette, når vinden uler i "kalde" grader. Hvor ble den deilige sommertempraturen av som vi hadde nå i pinsehelgen??? Bo-te!

Bilde : WhiteLiving.com
Jeg hadde egentlig tenkt meg en tur på Ikea idag, jeg - for å handle litt småtteri. Men til min store skrekk og gru,- så finner jeg ikke Ikea-kortet mitt!!! Det er KRISE, det!!! Så dagen får vel gå med til å stresse litt rundt her i heimen for å finne det... (Håper det ikke er bo-te, det også...)

Det er forøvrig litt slitsomt å sitte her hjemme (det er derfor jeg ville rømme til Ikea) for malerne har fått det for seg at de skal skifte de bordene på veggen som er slitne, også. Så ikke nok med at det er rot og skrot overalt, man skal leve i banking og hamring også...
Men jeg overlever vel!
Tjolabing, dere - ha en finfin dag!

3 kommentarer:

Guttemamma sa...

ser ut som rene luksusen,Lena!! Jeg bruker skyllemiddel og såpe med lavendel fra durance til sengetøyet,anbefales...klem

Frøken Englefjes sa...

Mmmm, dette så spennende ut! Lukter sikkert supergodt! Jeg får leve på budsjettlukten som består av comfort sommerfrisk skyllemiddel, fnis;) Den lukter forresten veldig godt synes jeg da...

Hvordan gikk det på daten?

Drømmen om en eplehage sa...

Hadde jeg bare funnet glede og sjelefred i det å stryke sengetøy skulle jeg aldri stått opp. Dessverre er det sjelden nystøkne ting her i huset så frem til vi ikke skal i selskap. Fy meg som slurver! hehehe!

Håper kortet kommer til rette blant barbier eller på ett hemmelig sted i lommeboken en plass.

Ha ei skjønn uke tuppelurene!
Klem


*ler* ordrebekreftelsen er epleastu. Hva er det da? Badstu for epler.... Ja, jeg lar meg fortsatt more av de ordrebekreftelsene. på tide med et nytt innlegg om de kanskje...

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...