fredag 28. november 2008

Siste fredag i november!

Tusen takk for alle koselige kommentarer om julekortet mitt i forrige innlegg! Dere er jo bare så søte! Har ennå ikke fått bestemt meg, men bør jo snart få gjort det! Tror det blir en liten miks av de to - noen vil få et "scrappet" et og andre vil få et med "bare" bilde. Slik tror jeg det blir!



Ja, nå begynner det å nærme seg, dere! Det er ikke mange dagene igjen av november - og hvor i alle dager ble denne måneden av? For meg har den bare forsvunnet ut i det blå... Det har nok hjulpet på litt å være syk, da mister man jo litt tid. Så jeg har litt å ta igjen dersom jeg skal klare å komme meg i mål med å bli ferdig med det meste FØR desember starter. Huffameien! Det samme skjer jo hvert år... *ler*



Vi har mye kos planlagt denne helgen - og vi gleder oss masse både lillesnupp og jeg. Det starter allerede med heksefest i barnehagen idag. Det har blitt snakket om det her hjemme siden november startet! Det har nemllig vært fokus på hekser og trollmenn på snupps avdeling i hele november. Så straks skal vi smette inn i heksekostymet... (Ikke jeg da, men snupps!)
Så blir det julegrantenning både i morgen OG på søndag. Så før vi vet ordet av det, så er vel denne helgen bortevekke den også! men mye kos og hygge, DET skal det bli!



Håper dere ligger i rute med pynting og annet stas, jenter. Pakker som skal pakkes, mat som skal kjøpes inn, godter som skal lages. Vi er godt på vei! Så nyt dagene dere! Og ikke minst - ha en fortreffelig helg alle sammen!

10 kommentarer:

Klaffen sa...

Mmmm så hyggelig da, heksefest og julegran tenning! Ønsker deg en strålende helg. klem

Anonym sa...

Julegavene er nesten i boks, jeg manger to stk, og kanskje en ting til mannen:) Så da blir det bare kos i desember.. Skal prøve å få med meg to julegrantenninger på søndag, men vet ikke om jeg rekker begge. Ha en fin heksefest

mali-mo sa...

Flotte julekort du hadde laget under her, selv har jeg desverre ikke kommet så langt...men nå i helgen kanskje... Tror jeg ville gjort som deg og gått for en kombinasjon av de to.

Høres ut som om planene er i orden for en kjempeflott helg ;) Her i huset blir det bursdagsvisitter til noen små venner x2, så vi må ut og handle gaver og gjøre unna helgeforberedelsene idag. Men først må jeg få gjort ferdig eksamensoppgaven min!

Ha en kjempeflott helg!

Rune sa...

Har fått vasket, pyntet og alle julegavene er kjøpt inn. Julekortene er ferdiglagd også. Så her er det ikke mye igjen.

Nå skal vi kose oss med å bake pepperkaker etter hvert:)Bruker ikke å bake 7 slag. Liker heller å diske opp med en hjemmebakt kake eller en god dessert, hvis vi får besøk:)

Så fine de julekortene dine var:D

Ønsker deg en god helg:)

Fru Fjeldhammer sa...

Hei hei..
Så stilig snuppis var i dag!! Du også forressten... *S*

Men du, hvor skal dere på juletenning? send meg gjerne en sms...

klem klem

Anne sa...

Nå ble jeg virkelig litt stresset her ja, for her har jeg ennå ikke kommet skikkelig i gang du :-)
Men for en dame som er mye på farten og har en stor fart blir det vel i år også.
Mye spennende dere skal gjøre denne helgen da, nyt den til fulle!!!

Mange varme klemmer herfra.

Drømmen om en eplehage sa...

Du har fått en utfordring av meg :o)

Guttemamma sa...

TRor jeg er i rute!! Klør etter å finne eskene innerst i boden...i morgen skal de frem! Førjulskosfra meg

[ barn i heimen ] sa...

Høres ut som det blir en koselige helg for dere to:)

Begynner å nærme seg juleutpakking her! Vi må hvertfall opp på loftet og finne fram... Og så finner vi ut at vi HAR jo mye julepynt - og det var ikke nødvendig med det nyinnkjøpte.

Innkjøpsstopp hørtes lurt ut. Bør ihvertfall "roe ned" litt her:)

Nyt adventshelga.

(Ikke alltid så flink til å legge igjen kommentar - men er innom og leser titt som det er... Og du har fått meg lysten på digital scrapping...)

Ingrid_blafre sa...

Ønsker deg også en deilig, deilig adventshelg :-)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...