lørdag 8. november 2008

Decoupage lyslykt.


Her er et lite stemningsbilde fra i dag morges.
Lyslykten i forkant er et av hobbyprosjektene mine jeg har holdt på med i løpet av de siste kveldene. I det ene hjørnet på speilen kan man også skimte litt av det lyserosa babyteppet jeg strikker på... Her er det mange baller i luften ja!
Ble veldig fornøyd med lyslykten, da. Har brukt vanlige lyskopper fra Ikea (slike man får duftlys i - de er bare skrubbet og vasket rene etter bruk.) og roseservietter. Decoupage er noe jeg egentlig ikke har forsøkt meg så mye på, men jeg har funnet ut at det er enkelt, raskt og utrolig moro! Det blir nok litt mer av det utover, ja...

5 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Så nydelig lyslykt....
Kjempeflink er du :)

Ha en fin dag
Klem,Kari

Guttemamma sa...

KJempefin lykt!!! Og gløgg...nam og atter nam.Kos deg videre, jeg skal bake skillingsboller!! Klem

Vår lille hage sa...

Kjempefin lykt ble det! Kjekt med sånne småprosjekter som ikke tar så lang tid...
Klem

Bakketun sa...

Så fine de ble :) Jeg har akkurat kjøpt meg decoupage utstyr så det skal jeg jammen prøve meg på.

Ha en fin lørdag

Klem

Fru Fjeldhammer sa...

Se her ja, disse var jo kjempefine!!
Klem

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...