fredag 7. november 2008

Julevin '08!


Jeg har vært inne og besøkt Vinmonopolet sine sider. Jeg er overhodet ingen utpreget "dranker" , men jeg liker en god flaske vin i ny og ne. Som for eks. helger... Og brått kom jeg til å tenke på at det er på tide å finne ut hvilken vin som skal gis bort til familien i år! Da jeg kom meg inn på sidene til"polet" - så ser jeg at man faktisk kan få et ganske så lekkert magasin! (Sikkert noen av dere som allerede har fått med dere det, men jeg frekventerer da ikke denne butikken så fryktelig ofte...)
Men var det ikke lekkert? Dette er den siste utgaven, som er tilgjengelig på ditt nærpol... Jeg skal i allefall grafse det med meg fra hylla. Og så skal jeg sikle litt over flotte bilder av både mat og drikke!
Det er fredag - jeg sier Skål! - og ha en glad helg!

2 kommentarer:

Guttemamma sa...

Bare kaffe her foreløpig, men blir nok en gløgg siden i kveld! Vin er aldri feil å gi eller få...

Anonym sa...

Hei,

Så hyggelig god helg melding du hadde lagt igjen hos meg!

Sånt gjør meg så glad!

Nydelig lykt du hadde laget deg også, skal si du er kreativ & har mange ting på gang, det er morsomt!

Jeg er nok mer den som kjøper alt jeg har hjemme ferdig, er ikke så nevenyttig, men jeg liker å pakke inn & pynte pakker & kort da, det skal jeg ha!!!

Mmmmm... både maten & vinen så godt ut, den brosjyren skal jeg snappe til meg når jeg er på Polet en gang før Jul!! Takk for tipset!

Ha en hyggelig lørdagskveld med eller uten vin, jeg kjøpte juleøl i går, drikker nesten ALDRI øl, men når juleølet kommer i butikken ja, da er jeg litt snar om å få med en 6-pack hjem, men så fint lite vi rører alkohol har vi den vel helt frem til jul!

Klem

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...