mandag 24. november 2008

Årets julekort!



Javel. Jeg sliiiter med å bestemme meg for hvilket av disse jeg skal velge til årets julekort. Pjuh. Alltid det samme hvert eneste år! Jeg er egentlig litt tilhenger av å ha et enkelt bilde-kort å sende ut, men jeg måtte jo leke meg litt med scrappingen også... På kortet over har jeg forøvrig designet det meste selv!
Så da spør jeg dere jenter der ute - hvilket var best av disse to??? Jeg får neimen ikke bestemt meg, jeg...
Jeg vet at teksten er litt vanskelig å lese her, men når bildene er fremkalt vil ikke det være noe problem.

16 kommentarer:

Bea sa...

Begge kortene var kjempe fine. Men jeg likte kort nr 1 best.

fru vims sa...

jeg liker nr 2 best.
enkelt og klassisk og man får sett jenta best.

Ingunn sa...

De var skikkelig fine begge to!Tror ikke jeg klarer å hjelpe deg der gitt!;)

mette sa...

Så nydelig jente - ligner veldig på mammaen sin ser jeg! Ha en fin kveld :)

Fru Fjeldhammer sa...

Flotters altså begge to.. men jeg likte 1 best!!

Lykke til med valget..
klem

Frøken Englefjes sa...

Jeg likte nr. 2 best! Enklere og renere på et vis, det nydelig barneansiktet kom mer til sin rett synes jeg!

home 4us sa...

Nydelige kort, men jeg likte også nr 2 best.
:)

Ann Helen sa...

Jeg synes også nr 2, av samme grunn som de andre her:) Så søt hun er:)

familiens Johnsens hverdag sa...

Likte nok nr 2 best.. ser mer av snuppa der. Men nr 1 var kjempe stilig det også.

Guttemamma sa...

Nydelig datter!!!! Flotte kort, liker nr 2. best...klem

Frk .Fischer sa...

Så fin jente da og stilig kort...du er jo et natur talent der ...om jeg bare kunne halv parten av det scrappe greien du kan hadde jeg vært fornøyd!! ha en fin uke dere jentene..hilsen en fast leser!!!

Klaffen sa...

Begge var flotte - så det var nok ikke til hjelp! Ligger en utfordring til deg på bloggen min! Ha en fin dag. klem

Drømmen om en eplehage sa...

TUUUUSEN takk for de gode ordene, Lena! Ble helt rørt jeg... Er jo så fæl til å bekymre meg for disse barna da. Lille plutten som skal være uten mamma eller pappa. Uff! Godt å høre at dere husker på alt og hvertfall kosen, DEN er viktig ;)


Nydelig bilde av lille snuppa di. Så herlig lureblikk. Jeg synes begge kortene var fine, men på det siste synes jeg hun kom mer til sin rett.
Ser mine julekortvarinater ikke kan konkurrere her i gården ja. hahaha! Du er råflink!


Klemmer!

aase sa...

Utrolig nydelig julekort begge to,men siden jeg er en meget ivrig scrapper og kortlager,blir nr 1 min favoritt!!!

Smilla sa...

Fine begge to, men jeg likte nummer 1 best :) Luksusproblem!

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Flotte kort begge to!
Å vakker jenta også:)

Finfin dag til deg!
Klem fra Chatrine:)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...