lørdag 15. november 2008

Tapas + utfordring...

Det har vært en hektisk uke. Mye sykefravær på jobb krever at vi som er igjen står ekstra på, og da blir man litt slått ut. Har ikke hatt mye ork til verken det ene eller det andre når jeg har kommet hjem, det har bare vært å sitte i koma før man har karret seg i seng...

Igår hadde snupsi og jeg noen jenter fra jobben her på tapas. Kjempekoselig avslutning på en hektisk uke! Alle hadde med seg noe godt å sette tennene i, og vi hadde et matbord som bugnet av godsaker!

Lefseruller med fyll av spekemat og ost.

Kjøttboller i heftig tomatsaus.

Pannestekte poteter med mer tomatsaus...

Til slutt har jeg fått en utfordring fra VimseFruen... Jeg skal fortelle 7 ting om meg selv. Bør jo kanskje være litt lesbart spennende da - men er jeg så spennende da??? Hmmm. Her er bare å gå på med friskt mot!

  • I "gamle dager" datet jeg en av gutta i Chippendales... *fnis* Han var aldeles knallkjekk og vakker og jeg var supersmigret over at han fattet interesse for lille meg...
  • Jeg har blitt spurt flere ganger om jeg ville være au pair for the lead singer i Boney M - Liz Mitchell Pemberton. Dessverre så passet det seg ikke der og da...
  • Jeg har danset på scenen med Boney M på en konsert... *dobbelfnis* Digging av Boney M er en "arv" jeg har fått fra mine foreldre, gitt.
  • Jeg skulle være med på sjekkeprogrammet Casanova med Pål Tajei på tv. Programmet på tatt av plakaten før jeg fikk vært med. Hvem vet hvor jeg ville vært idag om jeg hadde vært med der...
  • Jeg har vært på en blind date med en stripper... *trippelfnis* Han hadde vært på jobb hos ei jente i nabogården, hun het nesten det samme som meg. Så når han skulle ringe henne dagen derpå, så endte han opp å ringe til meg. Etter litt skravlings litt frem og tilbake - så endte vi opp med å gå ut sammen...
  • Jeg har blitt ny med KK. Da var jeg 3 mnd på vei med snupsi. Veldig moro, men noen klær fikk jeg ikke. Men jeg ble stilig på håret...
  • Er egentlig veldig beskjeden av meg, selv om det ikke kan se slik ut av punktene over. På ett eller annet vis så ender jeg alltid opp i slike situasjoner. Og da er det bare å gå på - og ikke angre etterpå.

Så var det jo det punktet hvor man skal gi denne videre til 7 andre da... Det er her jeg bremser. Tror denne utfordringen har gått litt rundt nå. Men de av dere som er innom og som ikke har blitt utfordret enda - dere får hoppe på dere også! Det er alltid moro å lære noe nytt om dere!

Nå skal jeg kose meg med litt av vinen som er igjen her fra igår. Ha en fin lørdagskveld alle sammen!

6 kommentarer:

Frøken Englefjes sa...

Jeg synes du absolutt høres spennende ut! herregud hva du har vært med på eller fått tilbud om!

Anne sa...

Jett om en og enhver kan kjenne seg igjen i den innledningen her da!! Jeg nikket i alle fall gjenkjennende :-))) utrolig kjekt å lese disse 7 sannheter om damen også, spennede da gitt!! Men blitt ny med KK, det hadde ikke jeg turtjeg, tar av meg hatten for den gitt. Og faktisk tror jeg jeg hadde tatt av meg noe helt annet, for ikke å si alt (!) for en av de Chippendales gutta (herregud!! hvor mye rødvin har jeg rukket å drikke min tro???), men ikke si det til no`n da :-)

By by, mammy qool!!!

... men ommeg kan vel bare sies...
shes crazy like a fool :-((

Ingunn sa...

Herremin så mye rart/artig du har gjort da;)hehe....
Den tapasen så herlig ut. Ble nesten litt sulten jeg nå!

God mandag til deg!

Ingunn sa...

Herremin så mye rart/artig du har gjort da;)hehe....
Den tapasen så herlig ut. Ble nesten litt sulten jeg nå!

God mandag til deg!

Drømmen om en eplehage sa...

Du har jo lukket profil og jeg kaver like ille hver gang...hahaha, ja jeg er håpløs§

Det var du som lurte på duken, sant?
Hvis ikke så får du vite det allikevel ;)
Den er kjøpt på Kid. Hadde i flere størrelser og er like fin som på bildet, minst!
Serviset heter Grey Pearl og er fra Villeroy & Boch.


Så morsomt å lese om de 7 sannhetene dine da. Fniser godt her jeg sitter...

Håper du har hatt en fin dag!
Klem og kos!

Guttemamma sa...

Artig å lære deg mer å kjenne....det får en si!! Klem

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...