onsdag 23. desember 2009

Julepynt og svibler!


Da har man kommet til dagen føre dagen. Utrolig hvordan tiden bare flyr avsted, det er jo ikke mange dagene siden vi åpnet den første luken i julekalenderen vår... Jeg har vært så heldig å få en liten førjulsgave av lillesnupp. En fin liten vinduspynt som lyser opp vinduet mitt sammen med sviblene mine. Den er noe av den fineste jeg har sett!
Her hos oss blir det feiring av jul idag. Nå har det seg jo slik at vi dessverre har en litt delt familie, så da blir det feiring både idag og i morgen. Og litt på førstedag og litt på andredag. Etter det skal jeg HVILE og nyte fridagene mine!
Ha en fin da'n føre da'n der ute!

1 kommentar:

Anja Holt sa...

Se det var julegaven sin det, tenker jeg! Hvor lager datteren din alle sine kunstverk?

Det er friskt og kaldt ute i dag, vi skal kanskje på ekeberggården og hilse på dyr i dag?

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...