lørdag 26. desember 2009

God fortsettning!


Fremdeles god jul til alle bloggiser der ute!
Her er det meste av feiringen overstått. Et selskap igjen i kveld, men det spørs om ikke vi holder oss inne idag. Hodet er tett og fullt av guff, så jeg har en god grunn. Dessuten, som dere ser av bildet - så snør vi snart inne! Slik så det ene stuevinduet ut når jeg kom ut i stuen i morges. Det er stor stas med mye snø, men ikke når man bor på toppen av en vei som kanskje ikke blir hyppig måket under helligdager...
Håper dere koser dere!

3 kommentarer:

Linda aka Myrini sa...

Hei Lena. Skulle gjerne hatt litt av snøen du har fått. Her er det lite snø, men det er nå engang hvitt, da :)
Nå har jeg tenkt meg en tur ut. Kan ikke bare sitte og spise heeeele jula, må holde kroppen litt i gjenge også.
Ønsker deg en fin dag - og god bedring.
Klæm

Anja Holt sa...

Her var det kaos uten like i stad, men vi har vunnet over snøen ute og skal snart ta fatt på kaoset innendørs.... God jul videre!

Lisas hjem og skatter sa...

koselige bilder :) vakker prinsesse du har!!!

kos deg i romjula! :O)

juleklem fra Lisa

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...