torsdag 12. februar 2009

Vakre vinterdager!


Vi har vakre vinterdager her hos oss om dagen!
Det er kaldt, men vakkert! Idag morges viste gradestokken -22...
Her har jeg vært fremme med kameraet mitt i morgengryningen - er det ikke vakkert lys?
I første omgang skulle jeg bare dokumentere hvor mye snø vi hadde på balkongen vår - men bildet ble jo rett så stemningsfullt allikevel!

Jeg er visst ikke den hyppigste bloggeren om dagen. Har nok gått litt tom, dessverre. Det hjelper heller ikke at jeg har bitt mer sykmeldt, med betennelse i nakken... Det er ikke da man skal være mest på nett, tror jeg!

Ha en fin kveld alle sammen, her skal jeg beskue noe spennende på tv, tror jeg!

4 kommentarer:

Guttemamma sa...

Hyggelig å høre fra deg iallefall,Lena!! Savnet innleggene dine!! God bedring, kos deg foran tv'n!! Klem

Anonym sa...

Flott vinterbilde :)

Jeg er ikke så veldig aktiv på bloggfronten som tidligere jeg heller, men har vært mye syk og har så utrolig mye å henge fingrene i, at jeg nedprioriterer nye innlegg. Men prøver å få lest andre sine innlegg og legge igjen en kommentar.

Håper du blir bedre av betennelsen i nakken...ta godt vare på deg selv nå som du er sykemeldt :)

Klem :)

Anna Lisa sa...

Blogg når du vil og har lyst. Du skal kose deg når du blogger.
Håpa betennelsen gir seg. Slapp av og kos deg.

Her lava snøen også ned. Skikkelig vinter. Måtte måke i kveld, men så på det som ein ekstra treningsøkt :)
Ha en god natt
Klem

Isa sa...

Nydelig vinter ja! Virkelig. Er det rart jeg er glad i vinteren?

God bedring:klemme:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...