torsdag 19. februar 2009

Mmmmmm....


Jeg våknet tidlig i dag morges og hadde tid til å dagdrømme litt før dagens startet for alvor. Og tankene gikk til den gangen jeg "bodde" en kort periode i Karibien.



Jeg har veldig, veldig lyst til å reise hit!
Bare en av disse suitene hadde gjort meg lykkelig, jeg trenger ikke mer enn det... Dessverre så er det slik at disse bildene er fra Honneymoons at Sandals Hotels, og de er ikke heeelt i min prisklasse. Ei har jeg klart å skaffe til veie en kar som er villig til å reise sammen med meg. Så jeg får vel jobbe litt med den saken først, tror jeg...

Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...