mandag 2. februar 2009

Jeg frrryser!


(Bilde : Warner, OK by Christe )

Uansett hvordan man vrikker og vrir på det - så er det KALDT om dagen. Og kaldere skal det visstnok bli. -18 grader skal ankome på onsdag...
De vakre bildene jeg har funnet her er fra en nettside med bare VÆR!

Kulda smyger seg inn i marg og ben og setter seg godt! Jeg frrryser konstant, og må tilstå at jeg muligens trekker dyna snart ut i stua...
Kan også ha en sammenheng med at halsen er litt sånn sandpapir-aktig. Musklene i korsryggen krongler - er det influensaen som lusker i kulissene?
Måtte faktisk krype til korset her tidligere idag og avbooke step/styrke timen min... Jeg som har vært så flink nå så lenge! Et ørlite nederlag, men det er vel bare å tenke litt på helsa!

Og så må jeg jo nevne at jeg HAR fått utfordringen om å åpne bildemappen min jeg også. Fra flere av dere, faktisk. Jeg har ikke glemt den - det er bare det at mine fotomapper er et sant mareritt! Jeg holder jo litt på med design relatert til scrapping - så mapper er litt hulter om bulter her for øyeblikket. Men jeg LOVER å plukket ut et bilde og vise det frem - en vakker vårdag før jul... *ler* Ha tålmodighet med meg, da...


(Bilde : Warm Springs, VA by LaWanda)

2 kommentarer:

Drømmen om en eplehage sa...

En vakker vårdag før jul høres helt perfekt ut!
Det uttrykket skal jeg plukke med meg, for jeg følte det passet på min slappe tilværelse for tiden :o)

for noen nydelige bilder, helt magisk!

Håper du får ei fin uke!
Mandagskos fra meg

Anonym sa...

Det ligger en liten utfordring til deg inne hos meg :)

Klem :)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...